Vi med BIM i augusti
Fick tidigare äl så har nytt bim den 20:e. (Min mans födelsedag) om nån vill ändra?
Fick tidigare äl så har nytt bim den 20:e. (Min mans födelsedag) om nån vill ändra?
Fick såhär idag, men känns som att mensen ska komma!
Efter att ha gått igenom min cykel så har jag ändrat min BIM från 11:e till 14:e. Tänkte ju testa imorgon men nu får jag vänta ytterligare. Precis vad en testtokig vill göra ;)
Grattis till plussen. Blir skoj att uppdatera listan sen :D
Jag hoppas att detta är vad jag tror! Tillochmed frun ser det nu!
Bim 15/8 (kan någon ändra till 2:a barnet? Första jag är gravid med dock)
Titta här
Känner att jag måste fråga er kloka kvinnor...
Vet att ÄL-test kan ge utslag på både graviditet och mens. Men hur ska testet då ge utslag? Ska det vara starkt positivt? Har haft negativt på G-test i några dagar men ser ökning på ÄL-testet. Indikation att mensen är på G?
BIM imorgon och jag tror mer och mer att det inte blir något denna gång heller. Inga ömma bröst som jag hade med förra graviditeten, det var mitt enda symptom så det har jag en del tillit till.
Ni som väntar syskon, eller fått mer än 1 barn, hade ni olika symptom vid dom olika graviditeterna?
//Deppig kärring som försöker greppa efter halmstrån ;)
Det ville sig inte denna gången heller :( Mensen på ingång. Hoppas på majbebis och att det tar sig på vårt 10:e försök. Uppdaterar listan en sista gång ikväll och överlämnar sedan ansvaret på frivillig. Önskar er gravida lycka till! Och till er som ännu inte plussat, hoppas vi inte ses i september-tråden ;)