• Elyssa81

Vi med BIM i augusti

Fian88 skrev 2015-08-01 18:31:14 följande:
    Tycker ändå det ser rosa ut! Dock har jag fått många spök på dom stickorna. Men inte så starkt som på ditt! Hoppas hoppas smile1.gif . Hade jag vatt du hade jag testat med en annan sort imorgon eller i övermorgon.
    Är gravidkollen kända för spökstreck alltså? Vad värdelöst! Jag trodde inte att de kunde visa så stora och tydliga spökstreck, men har en dålig känsla för detta. Ska bli spännande att se imorgon på nytt test .

Tack för all hjälp!
  • Elyssa81

Äsch! Idag visar testet bara ett svagt streck som jag också antar är spökstreck! Väldigt starkt test för att vara spökstreck igår, men det får man väl ta antar jag med de billiga testerna.

Jaja, jag får väl testa varannan dag eller nåt tills mensen/plusset kommer! Men kommer nog vänta några dagar först!

Jag är mer rädd för att bli gravid och få missfall än vad jag är att inte bli gravid just nu!

• Elyssa81
    emzerus skrev 2015-08-02 15:45:12 följande:

Är idag på bim-1 och plussade i torsdags den 30 juli och sen dess har gravtesten iaf ökat i styrka. Det gjorde testen inte förra månaden och då¨blev det tyvärr missfall ett par dagar efter bim :( Eftersom testen iaf ökar i styrka nu så kanske jag kan slappna av lite eller vad tror ni?

Usch är jobbigt att inte veta men jag kan inte göra annat än att försöka tänka positivt! Och inte vara rädd för att gå på toa med risken att se blod :(

Så här såg testet ut 30 juli

Sen såg det ut så här den 31 juli

Och idag den 2 augusti:

Stort grattis!!
  • Elyssa81
    monn skrev 2015-08-02 13:03:29 följande:

När har du bim då?:)

Jag vet inte riktigt! Har fått utslag två gånger på ÄL-testerna, tror jag! Det senaste med digitala. Allt är uppochner efter senaste missfallet. Det är därför jag inte har någon koll på vad som händer!
  • Elyssa81
    mikamon skrev 2015-08-02 16:01:59 följande:

Jag har BIM den 7-8aug, men plussade idag på ÄL+9. Väldigt, väldigt svagt plus dock så får ser hur det hela utvecklar sig :)

Stort grattis .
  • Elyssa81
    monn skrev 2015-08-02 19:23:59 följande:

Kan bli så tokigt efter missfall med mensen. Blev samma för mig. Vi får hoppas att det blir något för dig i augusti :)

Tack vad gullig du är .
  • Elyssa81
    Symetrical skrev 2015-08-03 13:28:46 följande:
    Låter rimligt! Eller också är du en sån som ägget fäster väldigt sent på (med tanke på hur sent du plussade med dottern) och det var en nidis du fick, varför även förklarar varför du inte fått positivt test än. smile1.gif

Köp ett lloyds om du kan och kolla om ett par dagar vettja, om inte mensen kickar igång innan dess. smile2.gif
    Kan man beställa loyds testen på nätet? Jag bor i Norrland och här finns det inte.
  • Elyssa81
    Therese78 skrev 2015-08-03 16:14:48 följande:
    Vi har två pojkar på 2,5 år resp 15 månader. Så vi får ju fullt upp i några år framöver. Lycka till med försöken!
    Stort grattis!
  • Elyssa81

Jag har haft jättemycket molvärk denna månad. Har haft i över en vecka nu. Är det någon fler som haft så första menscykeln efter tidigt missfall?

• Elyssa81
    H1ssa skrev 2015-08-04 13:12:02 följande:
    Jag har har haft ont mer åt ländryggen de senaste dagarna. Inbillar mig ibland att jag har molvärk, men det kommer och går. Vet inte vad som är på riktigt och vad som är inbillning dock. Känner mig konstant trött...

Du har inte jättelångt kvar till bim nu väl?
    Jag har ofta oerhört ont veckan innan mens. Tyvärr nu så också. Det är ett dåligt tecken för mig. Då jag varit gravid har jag haft mycket mindre ont, så jag utgår ifrån ett misslyckande.

Jag har varit gravid 4 gånger. Tre gånger har det gått på andra försöket och en gång på första. Hoppas det blir min tur nästa månad nu.
Svar på tråden Vi med BIM i augusti