Vi med BIM i augusti
Tack för all hjälp!
Äsch! Idag visar testet bara ett svagt streck som jag också antar är spökstreck! Väldigt starkt test för att vara spökstreck igår, men det får man väl ta antar jag med de billiga testerna.
Jaja, jag får väl testa varannan dag eller nåt tills mensen/plusset kommer! Men kommer nog vänta några dagar först!
Jag är mer rädd för att bli gravid och få missfall än vad jag är att inte bli gravid just nu!
Är idag på bim-1 och plussade i torsdags den 30 juli och sen dess har gravtesten iaf ökat i styrka. Det gjorde testen inte förra månaden och då¨blev det tyvärr missfall ett par dagar efter bim :( Eftersom testen iaf ökar i styrka nu så kanske jag kan slappna av lite eller vad tror ni?
Usch är jobbigt att inte veta men jag kan inte göra annat än att försöka tänka positivt! Och inte vara rädd för att gå på toa med risken att se blod :(
Så här såg testet ut 30 juli
Sen såg det ut så här den 31 juli
Och idag den 2 augusti:
När har du bim då?:)
Jag har BIM den 7-8aug, men plussade idag på ÄL+9. Väldigt, väldigt svagt plus dock så får ser hur det hela utvecklar sig :)
Kan bli så tokigt efter missfall med mensen. Blev samma för mig. Vi får hoppas att det blir något för dig i augusti :)
Jag har haft jättemycket molvärk denna månad. Har haft i över en vecka nu. Är det någon fler som haft så första menscykeln efter tidigt missfall?