• Elyssa81

Vi med BIM i augusti

Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.

Var tror ni experter?

• Elyssa81
    Tiger grr skrev 2015-07-24 23:24:07 följande:
    Svårt att veta hur kroppen gör efter ett missfall. Jag fick ÄL nästan som vanligt då jag fick MF förut och ngn annan gång så kom den väldigt tätt inpå blödningen. Blev gravid både maj och juni 2013. Blödde och testade negativt med digitalt emellan där. Lite sjukt. hehe
    Hoppas din ÄL kommer igång snart. :)
    Efter mitt missfall i maj fick jag ÄL som vanligt. Jaja, vi kör på varannan dag varianten så det blir om det blir. Känner mig otålig. Har försökt i ett halvår, med två missfall under tiden!
  • Elyssa81
    Symetrical skrev 2015-07-25 08:38:28 följande:
    Jag tror inte att den varit, men att den kan vara på gång snart. smile1.gif
    Har du några andra äl-tecken? Flytningar?
    Köpte CB- digital och fick en rund ring idag. Känner mig så ledsen och maktlös. Har varit en total hormonstormningsdag idag. Har varit arg och ledsen om vartannat. Ska testa igen om någon dag...
  • Elyssa81

Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.

När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?

• Elyssa81

Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.

Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.

Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.

• Elyssa81
    Flerattälska skrev 2015-07-26 21:16:59 följande:
    Beklagar dina missfall.

Får jag fråga hur gammal du är?
    Jag är inte jättegammal, bara äldre. Nyss fyllda 34 år .
  • Elyssa81
    Flerattälska skrev 2015-07-26 22:48:24 följande:
    Hahaha ja det var tur du sa "inte jättegammal" för jag är bara något år yngre. Hahaha
    Haha, nä inte så gammal .
  • Elyssa81

Jag fick fast glad gubbe idag på ÄL-test . Visst kan man räkna med att ÄL sker imorgon då? Skönt att det äntligen är igång efter missfallet.

• Elyssa81
    miamarina84 skrev 2015-07-27 21:22:37 följande:
    Ja de e väl typ 12-36 h efter? :) kör nu..
    Absolut!! Hade sex igår så känner ingen direkt panik, men senast imorgon bitti ska det nog bli av!
  • Elyssa81
    sommarblomma1 skrev 2015-07-27 23:06:04 följande:

Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!

Spännande, hoppas på plus!
Svar på tråden Vi med BIM i augusti