Vi med BIM i augusti
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Blinkande gubbe på ÄL test idag så det kanske bådar gott! Vågar inte ta ut något positivt ännu.
När jag testade med vanliga lh-stickor varierade resultaten lite upp och ner. Är det vanligt?
Mina två barn kom på första och andra försöket. Då var jag dock betydligt yngre. Min äldsta är född -07.
Nu har jag blivit gravid på första och andra försöket, men fått missfall båda gångerna.
Jag antar att det är åldern som spelar in för min del i alla fall.
Jag fick fast glad gubbe idag på ÄL-test . Visst kan man räkna med att ÄL sker imorgon då? Skönt att det äntligen är igång efter missfallet.
Nu har jag ordentligt med vita lotionflytningar. Ska bli spännande att se om det beror på grav eller ej. I en 37 dagars cykel så har jag bim på torsdag men svårt att veta då jag inte vet när jag hade äl denna månad. Får nog smygtesta imorgon och se om där visar nåt!