Vi med BIM i augusti
Nu vill jag att äl-perioden ska ta slut så jag får veta om det tar sig eller inte! Vill också få det där plusset. Är så avundsjuk på er som redan fått det men så klart glad för er skull :)
Nu vill jag att äl-perioden ska ta slut så jag får veta om det tar sig eller inte! Vill också få det där plusset. Är så avundsjuk på er som redan fått det men så klart glad för er skull :)
Nu kom mensen så det är lika bra att erkänna sig besegrad igen :'(
Yeeh! Stigning badrummet å ropade "SPÖK" min man kom inrusande å å utbrister "Ja se på fan" Ser du? Ja jag ser. Ungarna blev livrädd de trodde att vi hittat ett spöke i badrummet
Vi har ju fått helt blanka i sen i torsdag så det har var en ny upplevelse, det finns ett +där men ändå inte! Gaaah det blir vänta ännu en dag!
Det är lite lusigt, jag är skelandes å har en del brytningsfel, jag ser inget med vänster öga men jag ser när jag byter till höger öga
Är det vi som inbillar oss, ett nytt test i kväll kommer definitivt att tas
Jag ska ha ägglossning idag enligt appen och har haft lite lätt "mensvärk" under dagen. Får se till att fortsätta mysa med grabben ikväll. Lite tråkigt sex blir det just nu bara för vi har svärföräldrar på besök haha.
Sedan börjar den låååååånga väntan på bim som ska vara den 18/8 enligt appen. Brukar stämma ganska bra men sen april har det varit lite förskjutningar både framåt och bakåt i tiden. Men hellre tidig mens än sen så hoppet stiger.
Knappaveckan kvar till Bim och tackar gudarna för semester och att jag har fullt upp med att aktivera kidsen och inte hinner tänka på nåt.
Dock har jag konstaterat att den nyinköpta bikiniöverdelen sitter tajt, något även maken påtalade. I övrigt inga symptom som helst...återstår att se.
Om ett par dagar, är du tokig???
Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...
Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..
Har inte skrivit jättemycket i tråden men jag kollar och läser ert tjöt flera gånger per dag tjejer:)
ÄL har nu precis varit och jag hoppas det är ett mottagligt ägg som tar emot och välkomnar en friskus till spermie nu och utför underverk tillsammans... för egen del börjar nu två veckor av analyserande och inbillning, skulle mer än gärna spola fram tiden nu för gissar tiden kommer gå långsamt... hoppas mer än gångerna innan att detta tredje försök ska vara det lyckosamma och ge ett plus, känner mig mer hoppfull och optimistisk detta försök faktiskt då jag tror mig ha haft starkare symptom av ägglossningen än tidigare, men det är klart, det ska ju till mer än så... Denna gång har vi haft se varje dag runt ÄL till skillnad från gångerna innan så hoppas det ger resultat. Fyller år runt bim så vore en schysst present min kropp kan ge mig
Grattis till alla som plussat! :D
Samma här, beräknar bim 18/8 då jag nog hade äl igår :) spännande för oss! Ska försöka att vara chill och tänka att jag typ inte bryr mig och låtsas om att det inte spelar någon roll - fastän jag ju visst bryr mig och är mycket angelägen att bli gravid ;) lyckligtvis känner jag visserligen att det fortfarande är rätt lugnt, men börjar det bli höst och vinter så tror jag oron och tålamodet kommer få sig en prövning...