Inlägg från: Anonym (Hejhej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejhej)

Vi med BIM i augusti

Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 21:08:31 följande:

Om ett par dagar, är du tokig???

Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...

Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..

Tydligt ju!! Så kul! Grattis:)
  • Anonym (Hejhej)
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:31:58 följande:

Skönt att vi är synkade, jag och cb! (v 4+1 idag)

Titta vilken vacker syn!

Stort grattis!
  • Anonym (Hejhej)

Stoooort grattis till alla nya plus!!

Så glad för eran skull!

• Anonym (Hejhej)

[quote=75602671][quote-nick]LindaPernilla skrev 2015-08-05 11:49:05 följande:[/quote-nick]Hej allihopa!

Är ny i tråden & planerar en trea!

Har BIM på fredag & hoppas jag får hänga med i gänget [/quote

Välkommen!

• Anonym (Hejhej)

[quote=75603896][quote-nick]Regnbågsfärg skrev 2015-08-05 17:05:43 följande:[/quote-nick]Hej! Hoppar in här!

Jag har gjort en insemination så den 15/8 ska jag ha bim (14 dagar efter insemination/ägglossning).

Hur har ni andra barnlängtande där ute?

Jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT, trög i magen, ömma bröstvårtor, känslig och annorlunda down there, hungrig och ibland helt utan matlust!! Lite molande i mensmagen från och till,.

Det är så inte jag!

Jag hoppas så att vi får ett plus och att pyttet vill stanna i magen...[/quote

Åå va spännande! Det låter ju som att något är på gång och hoppas det verkligen!!

Stort lycka till

• Anonym (Hejhej)

Men gör testet för Guds skull jag blir ju sjukt nyfiken!!:)

Hoppas hjärtat vinner:))

Lycka till!

Anonym (oooops?) skrev 2015-08-05 18:25:20 följande:

Här hemma kommer mensvärken smygande. Däremot har jag haft mycket molvärk även de gånger jag varit gravid så det ger mig inga direkta ledtrådar. ;) Borde vara BIM-max4 imorgon och har ett test här hemma jag skulle kunna ta. Men vågar inte! Är lite rädd för ett plus men är även lite rädd för ett minus. Hjärtat hoppas på ett plus, hjärnan hoppas på minus! Haha!

• Anonym (Hejhej)

Hur många dagar har du testat?

Kram!

Malin 845 skrev 2015-08-06 10:18:19 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig går det inget vidare, fick låg fertilitet på clearblue idag igen. Så jag gissar på att jag inte ens har äl alls :(

• Anonym (Hejhej)

Okej men det låter som att det är på g.

Jag använder dom rosa och denna ÄL fick jag 4 ringar innan smileyn kom den femte dagen. Hade också lite värk då

Malin 845 skrev 2015-08-06 11:14:36 följande:

Jag har bara testat två dagar med cb digital, men jag har haft molnande värk i ca 4 dagar nu. Testade med stickor innan cb testerna kom. Jag känner att det har molnat i magen, så äl kanske har varit? Känner inte av det så nu, och när jag la in tempen i NC så sa den åt mig att ta äl test.. :/

• Anonym (Hejhej)

Låter ju verkligen som att ngt är på G!! :))

Hoppas!

Själv känner jag nada nada nada

Anonym (Nr3) skrev 2015-08-06 12:17:49 följande:

Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!

När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!

• Anonym (Hejhej)

Hej gaals!

Bim - 5 och jag var tvungen att göra test. Dock var det inte morgonurin.. Negativt.

Eller såg inte streck..

Känner mig inte alls gravid någonstans så det känns inte som Ngt blev planterat.. Men forfarande några dagar kvar.

• Anonym (Hejhej)

Testa!!!

Maalon skrev 2015-08-07 19:46:43 följande:

Jag är på gränsen att testa mig igen nu. Igår kände jag verkligen hur jag mådde gravid och idag är det ännu starkare.

Att säga att brösten ömmar är inte längre aktuellt, dom gör ont, svinont! Jag blir vrålhungrig på tre sekunder, kommer från ingenstans då. Om jag inte kan äta något då blir jag illamående en lång stund. Jag är trött fortfarande, inte lika illa som tidigare dock. 

Ska verkligen försöka hålla ut iallafall till imorgonbitti med att testa. Men jag köpte hem massa tester för att kunna testa mycket så kan hända att jag testar ikväll :)

• Anonym (Hejhej)
    Elyssa81 skrev 2015-08-07 20:13:28 följande:

Det där ser väl lovande ut. Har du nåt test som du kan ta imorgon bitti också. .

Jag ser också ett litet streck!
  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-07 21:24:55 följande:

Så där, då ha ja fått mannen att pissa på en sticka

Mannens till vänster mitt till höger...

Vad tror ni?

Somsagt enligt hon på apoteket så blir det alltid ett streck, å det MÅSTE vara lika starkt som kontrollstrecket annars är man inte gravid...

Jag ser inget på hans, men däremot på ditt..

Alltså apoteks personal ord får man ta med en nypa salt ibland.

Dom flesta jag mött har inte så bra koll.

Jag säger testa sen med cb digital!
  • Anonym (Hejhej)
    Maalon skrev 2015-08-08 08:25:57 följande:

Det över testet är det jag la upp bild på igår, det nedre från idag, känns inte längre som det lan vara spök eller?

Helt klart ett grattis!!!!
  • Anonym (Hejhej)

Åh grattis till alla nya plus!!!!!

• Anonym (Hejhej)

Bim- 2.

Känner nada nada nada!

Vet inte om jag vågar mig på ett test idag.

Hmmmmm

Någon som plussat utan minsta lilla symptom?

• Anonym (Hejhej)

Negativt test idag bim-1 så jag säger grattis till alla plus och stoooort lycka till till resten!

• Anonym (Hejhej)

Alltså detta är skumt.

Jag testade negativt bim-1 (enligt app)

Men än har jag inte fått mens och haft super ömma bröstvårtor en vecka snart!

Yrsel till och från.

Men var är mensen?

Testa idag igen kanske? Skumt om det är plus när man Fick neg bim-1, digitalt dessutom.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti