Inlägg från: Anonym (Hejhej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejhej)

Vi med BIM i augusti

hoppar in!

Borde ha ÄL nu i dagarna ( kör med clearblue tester) så jag och sambon sexar till det lite extra nu.

Hoppas på majbebis:)

• Anonym (Hejhej)

Tack!

Murvel82 skrev 2015-07-26 10:14:16 följande:

Välkommen! :)

• Anonym (Hejhej)

Hej alla!

Testat negativt ÄL test nu i 4 dagar och enligt appen bör ÄL ske imorgon.

Men men.. Vi sexar lite ändå och testar:)

Nu blev sambon lite smått krasslig men jag fick tvinga

Vill så gärna blir galen!

Bim 12:e!

• Anonym (Hejhej)

Ah man blir ju lite knasboll på allt detta:)

Hoppas hoppas våra appar har rätt och vi plussar!!

Ajvar skrev 2015-07-29 09:15:18 följande:

Va kul - vi verkar sitta i samma båt!

ÄL enligt appen på torsdag (imorgon) men ändå testar jag negativt på stickorna 5 dagar.. Har fem stickor kvar så jag hoppas på något slags utslag innan dess.. Är det inte konstigt dock att appen (testar natural cykels gratis) inte rättar sig när jag skriver in att jag testat negativt (ÄL)? Den kör stenhårt på ÄL imorgon..

• Anonym (Hejhej)

Hej du! Jag kör också dom..

Jag känner också nästan alltid av när det är dags men visar rund ring för mig med.

Dock har jag för mig att man helst inte ska ta morgonurinen då det är oftast lägre lh halt. Sen spara kisset i ca 4 tim då det är bäst.

Själv har jag supersvårt att hålla mig men prova på kvällen och testa!

Kolan91 skrev 2015-07-30 09:05:09 följande:

Grattis till alla plus! Så härligt!

Nu lite frågor till er som kör cb ältester och till er som känner av äl..

Igår kväll fick jag värk som alltid på vänstra sidan när det vankas äl.

Testet samma morgon visade rund ring och testet idag morse visade också rund ring.. (värken sitter kvar)

Det kanske hade blivit gladgubbe om jag hade testat igår kväll, orolig för att jag missar den nu :( (även om det står att man ska testa samma tidpunkt varje dag)

Fråga 1: Ni som känner äl hur länge varar er värk/molvärk (andra symtom)? Fråga 2: Ni som kör med cb ältest och har älkänning, när reagerar testet på äl egentligen? Är det precis innan nedsläpp?

Tacksam för svar!! Och grattis ännu en gång till alla

• Anonym (Hejhej)

Måste också prova Lloyd! Vart köper man dom?

• Anonym (Hejhej)

En härlig smiley på ÄLtestet nyss!

Blev lika glad som jag skulle testat positivt????

Hoppas på bebis nu!

• Anonym (Hejhej)

Stoooort grattis!!

emzerus skrev 2015-07-31 11:22:51 följande:

Tog detta idag på äl+11 o det är starkare än igår (men fortfarande svårt att få med på bild helt o hållet). Jag ser iaf strecket tydligt så är säker på att det är plus o hoppas så innerligt att det ska få gå vägen för oss nu! Tredje plusset sen i oktober. Håll tummarna för oss är ni gulliga!!

• Anonym (Hejhej)

:( tråkigt!

Men hoppas på ett plus snart ändå!

Tablettask skrev 2015-07-31 13:08:34 följande:

Jag fick mens idag, två dagar innan beräknad mens, så det är väl bättre lycka nästa gång som gäller. Grattis ni som plussat och lycka till ni som går och väntar!

• Anonym (Hejhej)

Nej ge inte upp!

Vet hur det känns:(

Var det bim då eller?

vår sommar skrev 2015-08-01 08:10:57 följande:

Nu har jag tappat hoppet. Fick för mig att testa idag för vi ska måla idag och det ska man ju passa sig för när man är gravid och ska måla med oljefärg. Iallafall så va det negativt. Usch känner mej så värdelös. Varför tar det sig inte? Vad gör vi för fel? Samtidigt blir jag ju skit sur på mej själv som har världens bästa unge så borde skratta mig lycklig som har han men vill ju så gärna ge han ett syskon. Fy faan varför kan det inte bara gå lätt för. :'(

Svar på tråden Vi med BIM i augusti