Inlägg från: FamMorrhår |Visa alla inlägg
  • FamMorrhår

Vi med BIM i augusti

[quote=75594923][quote-nick]Symetrical skrev 2015-08-03 11:55:17 följande:[/quote-nick]Kan absolut vara genombrottsblödning om det är typ vid bim. Har du tagit något mer test?

Du har inte koll på tempen? För isf är det ju tydligt om det är mens eller inte. [/

Före bim å vid bim.. Tvärslutat inget idag å normalt kommer de ju brun snusk efter. Kommer liksom inget...

Avvaktar å ser... Tröstar mig med att med dottern plusa jag svagt men synligt 4+2. Idag neg på 4+1 så de kanske kan bli? Eller så griper jag efter halmstrån.... Fortsatt lite molvärk i rygg...

Tempar tyvärr inte. Mer än en gång då jag kände mig varm- 36.9 men de säger ju noll när man inte vet hur man brukar ligga...

Vet iaf att jag ligger ligger lågt i blodtryck snurrar rätt ofta när jag reser mig så jag kolla på jobbet... 109 i övertryck sittande...

• FamMorrhår

Klurar så... Borde jag ge upp detta å ladda för ny ägglossning fast detta inte känns som detta var nån mens....

Eller om ska man fortsätta testa.... Haha..

• FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-08-03 21:39:47 följande:

Tycker absolut att du ska fortsätta att testa om mensen verkar konstig. Min mens har också varit mycket sparsam i och för sig har den varit sån efter jag fick dottern som föddes i juli 2014. Men man funderar ju ändå. Och jag har testat mer. Men nu vet jag att det är negativt denna gång. Hoppas det blir bättre för dig.

Joo sant.. Å rätt känns de inte... Tjaa lär väl märkas meeen man vill ju veta nuuu.. Haha...ska nog försöka å inte testa imorgon iaf...

Men man kan väl alltid glädja sig åt andras plus! Börjar ju bli en del!! ????
  • FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 22:05:20 följande:

Tycker absolut att du ska fortsätta testa.

Minns att när jag vänta min flicka så fick jag en blödning tisigt i graviditeten, rätt så liten att inte ens binda behövdes men rädd som jag är så åkte jag in till kvinnokliniken Och kollade upp det och det var typ som vardagsmat för gyn inget konstigt alls tyckte dom.

Min syster fick där emot jätte stor blödning nu för kanske 5 veckor sen och det verkar tydligen vara helt normalt idag är hon i vecka 15 så länge man inte har ont. Så jag tycker absolut du ska fortsätta testa ge inte upp hoppet :D när har du bim?

Hade en brun "blödning" i början med dottern å- innan pluset... (Och en blödning modell värre v34 som gick bra) men inte så här.. Nu är de lite igen. Trosskydd räcker gott å väl- ljus rött men klar röd. Inge mensliknande..

BIM är ju egentligen idag men alltså de börja blöda i lördags eftermiddag (men inte alls som mens utan man ser ju att de är genomskinlig flytning med blod på typ å nå vattningt klarrött...) å haft spottings typ i tre dagar innan de... som sagt märkligt.. Å molvärk i rygg, huvudvärk å kanske tunga bröst- eller så inbillar jag mig de sista....
  • FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-03 22:49:46 följande:

Tycker inte det låter som mens alls utan mer som en nidblödning kanske , tycker du ska fortsätta och testa men vänta kanske i 2 dagar så att hcg nivån stiger. Har också bim idag ingen mens Har dykt upp och negativt test så jag ska nog vänta tills på onsdag iaf , har också molvärk Och huvudvärk Och fått jätte många finnar i ansiktet. Håller tummarna för oss att vi plussar inom dom närmsta dagarna :)

Jag hoppas innerligt att du har rätt!! Och jag hoppas tant röd ger tusan i å komma å hälsa på dig!! Hoppar över test imorgon å hoppas dagen går inte bjuder på den rätta blödningen....
  • FamMorrhår
    Anonym (Alice) skrev 2015-08-04 01:37:09 följande:

Helt plötsligt förstår jag fullt ut värdet av äl tester haha, känner mig lite korkad. Dock vet jag eg inte alls hur min cykel ser ut nu eftersom det är första månaden utan spiral och den verkar påverka trots att det är ett hormonfritt pmedel.

Fniss.. Visst är nog ÄL test kanon så man vet! Jag har kört på nån app å sen sexat lite runt där de "borde" vara- en gång har det ju fungerat... Å de där simmarna lever ju ett tag...

Prövat ältest förut innan dottern men jag håller nog med sambon om att se känns som tvång då.. Men jag är nog villig å uppta de om de inte tar sig på ett tag...

Tror kontrollmänniskan inte har nån chans i detta hihi kroppen verkar ju bestämma som den vill.. Iaf min...
  • FamMorrhår
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 07:40:39 följande:

Jag vet inte vad ja ska tro! Jag vill ju bara veta!

Men om de syns finns de väl? Eller? grattis?!
  • FamMorrhår
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-08-04 09:01:34 följande:

Här kom mensen idag usch fy vad tråkigt.

Jaha då blir det väl att på de igen

<3 påt igen!!!

Här är de.

Fortsatt spotting typ... Kunde inte hålla mig- neg idag på dag 28 (visst pos på dag 31 förra graviditeten men cykeln har ju varit kortare nu) huvudvärk å ont i bröstet- liksom innefrån inte om jag tar i dom... Inbillar mig väl- kom nu mensen innan jag blir sur påriktigt!..
  • FamMorrhår

Känns som augusti är månaden liksoM, plussen rasar in! grattis!!!!

Min kropp är bara störd, måste nog ladda om på nå vis igen... :-P

• FamMorrhår

Här är de deppigt.. Fortsatt negativa test, ont i huvudet å till å från i brösten samt i svanken.. Får nog räkna de som mens ändå fast de varit så konstigt. Igår eftermiddag var de åter igen lite mer när jag torka så då tänkte jag att nu kanske de startar men idag finns inget verkligen inget inte ens brunt. Snart en vecka har detta hållt i sig nu...

Sen kommer nästa grej... Satsa på nästa äl eller avvakta.. Jag är ju 'bara' 25 å sambon 30... Vi har en underbar dotter på 2 år.. Är ju rätt enkelt med ett barn.. Alltid tänkt två men jag skulle nästan vilja släppa å låta de bli som se blir utan att försöka å utan att ha koll.. Känns som hela livet kretsar runt föraöken

Svar på tråden Vi med BIM i augusti