Inlägg från: FamMorrhår |Visa alla inlägg
  • FamMorrhår

Vi med BIM i augusti

Jag med... här verkar mensen ha kommit, 3-4 dagar tidigt... suck.... men hellre de än sen..

ny BIM borde bli 3-4/8..

andra barnet.

• FamMorrhår

Men hörrni denna mensen... började med typ spottings dag 22-23 å blöda dag 24 dva 3-4dagar tidigare.. å då bara i typ 3dygn... betydligt mindre än vanligt.. varför?! Har jag inte haft ägglossning eller varför kommer de "så mycket" tidigare å mindre?! Inte hänt mig förr?!...

• FamMorrhår
    KaffeTös skrev 2015-07-12 11:27:28 följande:

Hoppar in här efter att ha varit med i Bim i juli-tråden. Mensen kom idag, tre dagar sen, så äl borde vara 26/7 och BIM den 9/8.

Första barnet. Fick ett MA och skrapades i februari och ytterligare ett tidigt mf i juni. Hoppas på plus snart! Börjar kännas som att det är meningen att jag inte ska få barn. Hur orkar man hålla hoppet uppe efter alla misslyckanden? Varje gång mensen kommer känns det som en spark i ansiktet..

Antar man orkar för att längtan är så stor... <3
  • FamMorrhår

Här boorde ägglossning varit/vara nu i dagarna.. tom väckt sambon när jag kommit hem från jobb ca23... ops.. men nöden har ingen lag va?...

Bara hoppas att de var nu för nu ska vi vara ifrån varandra i nästan en vecka..... men blir de så blir de heter de väl....

• FamMorrhår

Wiiie Grattis till plusen!!

Åh jag är så sur... normalt har jag 27dagars cykel å någon gång 26 å 28-29.. förra gången var de 24!!!! Å blödde lite märkligt. Å nu på dag 22-23 (mitt i natten får jag en rosa-röd flytning följt av lite brunt nån h senare... Varför ska de tjorva nu..

• FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-07-30 17:36:16 följande:

Fan alltså :( Fick molande mensvärk och en stund senare hade jag fått en rödbrun flytning. Blöder lite fortfarande. Dock sparsamt. Men mensvärk en är som bortblåst. Är på bim -4 idag. Och min mens brukar typ alltid vara punktlig.

Vi sitter i samma båt... skit surt! Tror mensen kommer komma typ imorgon eller inatt... isf gör den samma som förra månaden..men vsrför ändrar drn sig så.. annars punktlig!...
  • FamMorrhår
    Pluttan skrev 2015-07-31 08:15:09 följande:

Då kom inte allt med. Dessutom är vi på semester.

Fattar inte heller varför den ska komma tidigare? Förra månaden vart den nån dag för tidig då med. Men fyra??! Hoppas så det går bättre för dig och att mensen håller sig undan.

Tycker de känns mer normalt att den kommer sent när man går å väntar... men vad vet jag..

inte kickat igång här, innerst inne hoppas jag att de är aom vid förra grav.. hade en brun liiten blödning vid beräknad mens då med men törs inte hoppas... har som lite mensvärk i mage å rygg nu, plus tung (inte onda) bröst. Men de har jag ju innan mens å... hata väntan....
  • FamMorrhår

Tre dagar med spottings (nytt för mig) å nu verkar mensen ha kommit på dag 25... Sur nu.. Tycker jag de där dumma tuttarna kan krympa tillbaka till normalt illa kvickt morr...

Nytt BIM 25-26/8 då.... Tycker cykeln är kort nu...

• FamMorrhår

Står som ett frågetecken... Spottings 3 dagar innan å sen trodde jag mensen kom på dag 25ca men nja... Utsäkta.. Blodiga flytningar å klarrött vattningt blod i ett dygn? Nu typ slut... Har ju krävt binda så klart de är lite blod men inte alls mkt- hade säkert klarat mig på en (men man byter ju..) Molvärk i ryggen å de har jag ju haft ett tag innan å. Tog test idag på dag 27 men negativt... Varför kan de inte blöda ordentligt som de brukar så man kan köra sen?

Om de inte blöder mer tror jag nästan jag ska ringa å fråga varför den gör så här...

• FamMorrhår
    Angdev skrev 2015-08-03 10:05:58 följande:

Det kan inte vara en nidblödning tro?

Så sent? Isf känns genombrottsblödning närmare till hands? Eller? Men alltså de här är inte min mens iaf- blod ja.. Men som sagt klarrött å slut nu...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti