Inlägg från: vår sommar |Visa alla inlägg
  • vår sommar

Vi med BIM i augusti

Maalon skrev 2015-07-22 12:23:27 följande:

Har tagit äl-tester igår och idag och fått ungefär samma utslag som det jag la upp bild på, så räknar med att mina standardutslag är relativt starka. Bara att tro på appen jag har och sikta på äl 13/8 :) 

Ni som äter bidrottninggele. Om jag beställer det cirka nu, är det för sent att börja ta det för den här cykeln då? När ska man börja liksom?

Man ska börja på mensens första dag. Och sen sluta när äl är. Så jag hade väntat till nästa månad om det inte tar sig nu
  • vår sommar
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-07-26 13:02:57 följande:

Hej! går det bra om jag hoppar in här?

Jag har Bim 3 augusti alltså om 8 dagar gjorde ett grav test idag bara för skojs skull  såg ett väldigt svagt streck vilket jag tror att jag bara inbillar mig, gjorde även ett äl test som ser positivt ut själv är jag värdigt fundersam kan man ha äl 8 dagar innan mens? 

Hej och välkommen.

Oj va spännande. Kan du inte lägga upp bild så kan vi analysera ihop Hihi
  • vår sommar
    Anonym (Bim 3 augusti) skrev 2015-07-26 14:21:32 följande:

Tycker mig kunna ser något ganska svagt men jag tror att det är jag som stirrat mig blint på testet  ska testa igen om några dagar. 

Ser tyvärr inget men kan va för att jag kollar i mobilen.. Hoppas det blir tydligare om någon dag
  • vår sommar

Men är det inte så att det finns 2 olika sorter cb digital äl test.

Den rosa ger 0 eller fast gubbe och den lila ger 0, blinkande gubbe och fast gubbe.

Den lila är väll lite häftigare och såklart dyrare. Har kört med rosa hittills men överväger att testa den lila nästa månad. Synd att de är så mycket pengar i sjön när det aldrig tar sig.

• vår sommar
    TheRealMe skrev 2015-07-27 08:18:36 följande:

Dom lila är lite dyrare men jag tycker dom är mer smidigare :). Lättare för mig att tyda än stickor!

Testa en månad o se vad du tycker om dem :).

Ja stickor är inget för mig heller. Så otydligt och känns som om jag blir mer förvirrad av att analysera dom. Hehe. Cb digital rosa tycker jag är tydliga och bra men ska nog testa den lila för att försöka va ännu mer pricksäker nästa månad om inget händer denna månad.
  • vår sommar
    Malin 845 skrev 2015-07-27 13:02:37 följande:

Jag vet faktiskt inte om jag vill ta ett test o kolla. Bättre att vara ovetande :(. Har haft småklumpar under mensen innan, men inte en så stor lång klump :(.

Kan ju va bra att göra ett test ifall det är mf så kanske det ska kollas upp så det inte är rester kvar.
  • vår sommar
    Malin 845 skrev 2015-07-27 17:10:29 följande:

Jag jobbar inatt, kan jag ta test när jag kommit hem på morgonen? Känner mig omotiverad till jobb med denna smärta dock :(

Styrkekramar till dig.
  • vår sommar
    Malin 845 skrev 2015-07-27 17:44:00 följande:

Tack! Jobbar på demensboende så hoppas på två lugna nätter utan slag från de gamla.. :/

Hur går det för dig då? Väntar du på äl eller bim?

Oj ja det får vi verkligen hoppas att det blir lugna nätter med snälla tanter och farbröder. Jag har bim om en vecka så det är bara denna eviga väntan.
  • vår sommar
    miillaw skrev 2015-07-27 18:43:21 följande:

jag har också bim om en vecka. hatar denna väntan.  tror mig dock känna att kroppen känns annorlunda så hoppas på ett plus. har olika symptom jag aldrig tidigare känt.

Spännande. Ska du testa innan eller hur gör du?
  • vår sommar
    Malin 845 skrev 2015-07-27 20:02:00 följande:

Hihi du med söta du! <3

Aha ja det kan nog påverka en del, och kanske ditt tidiga MF för ett tag sen?

Förstår fortfarande inte hur jag ska räkna ut nästa bim.. Borde vara omkring 22/8 med äl omkring den 8/8 om jag har en cykel på 28 dagar. Men som sagt, hur vet jag?! Om jag testar positivt på äl tester så är bim 14 dagar efter? :S förvirrande :S

Jag brukar räkna min bim 14 dagar efter äl. Så funkar min kropp, men det är en intressant fråga. Hur är det för er andra?
Svar på tråden Vi med BIM i augusti