Vi med BIM i augusti
Ni som pluset. .. finna det någon aktiv bim april tråd som ni kan rekommendera?
Ni som pluset. .. finna det någon aktiv bim april tråd som ni kan rekommendera?
Behöver pepp å stöd.. Är inte mitt "år"....
Först kåvepenin pga en infektion.. Å nu en urinvägsinfektion, började få ont i förrgår- idag börjat nästa antibiotikabeh.. Två kurer på mindre än en månad... :'( min kropp är nog sliten nu.. Klurar på att boosta med vitaminer...
Så hade jag ju den där märkliga mensen i början av aug... sen kollat flytningar- inga ÄL flytningar typ- hoppas äl varit ändå... Myst ändå där de borde va men nä känns som att kroppen inte vill det jag/vi vill...
Rätt uppgiven nu...
?? Kanske man är lite hård på sin kropp... Men liite ledsen blir man ju..
Kanske dags att slappna av å låta kroppen vila.. Verkar ju vara hemskt mottaglig för bakterier iaf just nu..
Beklagar missfallen, låter tufft! Hoppas det gicks bättre med graviditeten efter!! Eller är den pågående?
Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.
MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?
Sjukt nervös över att tempa i morgon bitti.. Blir det en till dipp e de kört..annars kanske de finns hopp
Kloka tanke!! Tror jag ska ta in de å klura om de kanske är smart å låta kroppen vila... ??
Åh, grattis!!! Men nu nyfiken! På vilket sätt ska trombyl hjälpa?! De är väl liiite proppförebyggande?
Tempen lägre idag så räkna bort mig.
Nää hörrni jag tror jag avlider!!! Jag fick precis 2-3 veckor efter att ha deppat för 1-2 veckor ett tag nu!! Herregud.....kan det stegra på detta sättet om man fick MF för två veckor sedan?! gaaaahh
Ååh tack vad snäll du är som blir glad för mig! <3 fått hoppet tillbaka men är livrädd för vul på måndag!!
Jag gifte mig i helgen med efterföljande mini semester, då kunde jag koppla av. Men nu när vardagen är tillbaka och jag fick detta positiva besked är det olidligt igen!!! :)
Tack! Vi hade ett underbart bröllop :)
Jag tycker som du, hoppas de stämmer! <3
Fast ändå står det ju att man ska kunna testa 4 dagar innan beräknad mens vilket isåfall är konstigt om dem inte är så känsliga. Jag får helt enkelt avvakta o se . Men det börjar bili både tråkigt och frustrerande..
Min grav slutade tyvärr med tre besök på gynakuten och ett missfall i vecka 6 :(
MF här med, så vi kan vara bittra ihop.