Vi med BIM i augusti
Insåg nyss att det finns flera bf april-trådar.
Aprilbebis 2016 finns också.
Insåg nyss att det finns flera bf april-trådar.
Aprilbebis 2016 finns också.
Hej! Är ny här och tänkte jag svarar i denna tråden eftersom jag också har BIM i augusti. Med andra ord om 13 dagar =)
Jag har precis tagit ut min hormonspiral och efter bara några dagar fick jag en blödning. Dock fick jag en rosa liten prick på pappret efter toalettbesök men jag tänkte att det borde vara i princip omöjligt att vara gravid redan =)
Får starka utslag på ÄL så vi kör på nu under dessa dagar och hoppas detta går fort. Med vårat första barn tog det 3 månader men har hört det har gått fort som attan efter spiral.
Jag har aldrig haft så här "ont" vid ÄL tidigare. Det ömmar verkligen rejält.. Någon med samma ?
Blir inte klokare av tempen heller..
Onsdag: 36,5
Torsdag: 36,9
Fredag: 36,5
Lördag/idag: 37,2
Stegras inte ens lite..
Och såhär såg det ut sen när det blev positivt. Du ser ju hur svagt det är bara ett par dagar innan det stegras. Kan med andra ord gå väldigt snabbt!
Är det vanligt med spökstreck på cb+?
Är på bim-6 idag och höll mig i 2 Tim å fick detta resultatet.. Ändrar kontrasten då bilden blev suddig. Syns lite bättre live. Är det nåt där el ser jag i syne?
Jag har testat mig ganska många ggr per dag :P Och alla har varit positiva sedan tidigt i fredags morses ( kan ha varit torsdags morse också)
Jag har tagit clearblue ägglossningstest och de digitala. Å nu det sista med dubbel hormonindikator. Men läste någonstans att de "läser av" samma hormon som man även har i kroppen när man är gravid..
Men jag har som sagt tagit digitala..så svårt att säga då..
Den rosa lilla pricken kom nog redan i onsdags/torsdags någon gång men då hade jag ju inte fått utslag på mina äl-test..hmm svårt det där. Jag får helt enkelt försöka hålla mig till BIM om ca 13 dagar och hoppas på det bästa.. Å så är det ju bara köra på nu så länge testerna ger utslag =)