Inlägg från: Anonym (Bim 3 augusti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Vi med BIM i augusti

Hej! går det bra om jag hoppar in här?

Jag har Bim 3 augusti alltså om 8 dagar gjorde ett grav test idag bara för skojs skull  såg ett väldigt svagt streck vilket jag tror att jag bara inbillar mig, gjorde även ett äl test som ser positivt ut själv är jag värdigt fundersam kan man ha äl 8 dagar innan mens? 

• Anonym (Bim 3 augusti)

Tycker mig kunna ser något ganska svagt men jag tror att det är jag som stirrat mig blint på testet  ska testa igen om några dagar. 
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    vår sommar skrev 2015-07-26 14:53:53 följande:
    Ser tyvärr inget men kan va för att jag kollar i mobilen.. Hoppas det blir tydligare om någon dag
    Ja vi får helt enkelt se tänkte vänta 4 dagar innan jag tar ett nytt men det är så svårt och vänta man vill bara veta nu .
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Saken är den att jag vet inte hur jag ska räkna då jag plocka ut min stav i början på maj så kom min riktiga mens tillbaka den 3 juni och höll på i 15 dagar sen kom min mens 3 juli och höll på i 13 dagar så min kropp har inte hunnit ställa om sig än så enligt min kalender hade jag äl den 20 men var även fertil dagarna innan så jag vet inte riktigt hur jag ska räkna någon som vill hjälpa mig? 

• Anonym (Bim 3 augusti)
    Villbligravidnu skrev 2015-07-26 15:17:25 följande:
    Jag tycker också att jag ser nåt där. När tror du att du hade ÄL? 8 dagar innan BIM är ganska tidigt för att testa positivt, men allt beror ju på hur väl du kan din menscykel och hur lång lutealfas du har... Håller tummarna att det är ett plus! Isf trådens första!!
    dom två senaste månaderna har min cykel varit 31 dagar och enligt kalender har jag haft äl 20:e  båda månaderna. Ska iaf vänta några dagar med test och se , jag testade ju även med ett äl test igår och det  var ändå rätt starka streck men sen vet jag inte exakt om det va positivt då jag aldrig använt äl test innan.  Jag känner av sån här molande mensvärkar till och från likadant hade jag med min dotter. 
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-07-26 17:18:56 följande:

Men säg att du ev hade äl redan den 18:e, isf är du ju på äl +8 idag och då kan man absolut få svagt plus. Håller tummarna allt jag kan för dig!

Jag hoppas så mycket men vill inte ta ut nåt i förskott för man blir så besviken när det inte tar sig.

Hur går det för dig när har du bin?
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Hej tjejer!

Hur går det för er , känner ni av något än ?

Själv förstår jag mig inte på min kropp Ni som använder äl test kan ett äl test visa positivt 7 dagar innan bim ?

• Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-07-27 12:35:53 följande:

Med risk att ge dig falska förhoppningar brukar det innebära att det snappar upp hcg.

Det visste jag inte att de gick haha man kan ju alltid hoppas :) , beställde hem sån här extra tidigt grav test igår som detekterar en graviditet från en hcg- koncentration på mer än 12mlU/L , den heter Viola någon som använt den?

Hur går det för dig känner du något och när har du bim?
  • Anonym (Bim 3 augusti)
    Symetrical skrev 2015-07-27 16:33:37 följande:

Inte använt den nån gång.

Hade äl 21/7, så hade jag haft en normallång lutealfas hade jag ju haft bim 4/8, men har senaste dryga halvåret bara haft typ 7-8 dagar mellan äl och mens, så borde ha bim på onsdag om man räknar efter det.

Oj det är snart jag håller tummarna för dig att det blir ett plus :)
  • Anonym (Bim 3 augusti)

Hej tjejer!

Gjorde precis ett nytt grav test som visades neg.

Så det förra var förmodligen bara ett spök streck.

Dock gör fortfarande äl testet utslag så här 5 dagar innan bim,strecken är inte exakt lika starka så det är inte direkt positivt men ger fortfarande utslag. Jag fattar noll har läst att äl test kan visas så precis innan mens stämmer det ?

Svar på tråden Vi med BIM i augusti