Inlägg från: Anonym (Seg_deg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Seg_deg)

Vems är problemet?

Man får så mycket sex med sin partner man förtjänar. Så enkelt är det.

• Anonym (Seg_deg)
    Anders 386 skrev 2015-06-24 10:55:37 följande:
    Du menar att det är Gud eller Allah som avgör hur mycket av dina behov som blir tillgodosedda eller hur tänker du nu?
    Hörru din snögubbe, hur tänker du egentligen? Jag menar att att om du går runt i svettluktande t-shirt och med käften full av gammal snus, så lär ingen kvinna bli direkt sugen på sex. Som ett exempel. Det är vad jag menar.
    Se så, kasta ditt tangentbord nu.
  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (Vem?) skrev 2015-06-24 11:18:38 följande:
    Det måste finnas hur många som helst som sköter sin hygien, sin ekonomi, sin familj, osv men har en partner som inte har lust. Tycker du att de också får så mycket som de förtjänar?
    Det är väldigt svårt att bedöma sig själv. Det ska man med fördel överlämna åt andra. Sen när man väl får sex, hur beter man sig då? Kan också vara värt en tanke.
  • Anonym (Seg_deg)
    Anders 386 skrev 2015-06-24 13:21:51 följande:
    Jag fattar hur du menar...  men ditt inlägg tyder på bristande livserfarenhet - eller också är du en skitsnygg kille med karisma som alla faller för och har aldrig fått ett nej.

En person som går i svettluktande T-shirt med gammalt snus i munnen tror jag inte är intresserad av sex öht - OM man är intresserad av sex med sin partner så håller man sig redan ren o förhoppningsvis relativt "hälsosam". Det är liksom en grundförutsättning och inget som med automatik ger sex.
    Nu överdrev jag lite men, du fattar vad jag menar. 
    Jo, jag har fått nej för man faller inte alla i smaken.
Svar på tråden Vems är problemet?