aloise88 skrev 2015-07-04 23:03:23 följande:
Hoppar in här jag med!
Bor norr om Stockholm och plussade precis med barn nr. 3. Är i vecka 8 om mina beräkningar stämmer och BF 17 feb isf.
Är inte ett dugg illamående som jag var med de andra två och livrädd för mf (fick det emellan mina andra graviditeter och då hade jag inga symptom alls) Så nu överanalyserar jag alla symptom jag har och får för mig med jämna mellanrum att jag bara har inbillat mig alltihop.
Tänkte ringa mvc på måndag och boka tid för att sen göra ett vul...
När tänker ni berätta för omgivningen att ni är gravida? (eller har ni redan gjort det?)
Välkommen och stort grattis till plusset! :)
Vad kul!, jag bor också norr om Stockholm och väntar barn nr 3 :D hur gamla är barnen? :)
Känner precis som du, också orolig över det här med missfall då jag fick ett väldigt tidigt precis innan jag plussade denna gång. Och jag har så himla lite symptom nu :s inget illamående eller spända bröst, knappt ingen molvärk. Det jag har är en uppblåst spänd mage och behöver kissa ofta. Men vi får tänka att ingen Graviditet är den andra lik och plussat har vi och ingen blödning så gravida är vi ju ;) kanske bara har turen att må bättre den här graviditeten, eller så kommer de tuffa symptomen snart bara för vi sa nått ;p
Jag var på inskrivning hos bm i fredags och fick då en vul tid bokad v.10 för jag är orolig och vill se att allt är okej :) så vi väntar tills dess, är allt ok då så kommer vi iaf berätta för närmsta familjen och vännerna och barnen. Men just nu är det bara mannen och 2 närmsta vänner som vet :) när kommer ni vilja berätta om nyheten?