BF Februari/Mars 2016 :)
Det är bara att söka jag godkänner alla :) som ska ha i mars och februari :)
Det är bara att söka jag godkänner alla :) som ska ha i mars och februari :)
Ni får söka själva jag kan inte lägga till folk som jag inte är vänner med
Gör som GlitterLina säger
Gruppen är helt hemlig nu de är bara söka bara jag och den andra admin kan godkänna er:)
En fråga tjejer! Är det nån här som funderar på att göra ett tidigt ultraljud. Mest för att få bekräftat att fostrets hjärta slår?? Kan man göra det på nån privat klinik? Rekommenderar ni nån klinik? Och från vilken vecka kan man se hjärtat slå om man väljer att göra ett ultraljud på magen och inte vaginalt så att säga??
Haha blev inte en fråga utan en massa :))
Ja skall på.info möte den 23 sedan den 21 augusti är.de inskrivning :)
Nej! Ändra tillbaka!!
Om gruppen är sluten och inte hemlig kan vem som helst se att man är med i den
Och jag tror de flesta här har långt kvar innan de vill gå ut med greviditeten på facebook!
Vilken vecka är du i? Trodde du var något som mig ungefär. . Jag har inskrivning 28 eller 27 juli.
Skulle du göra kub?
Jag har aldrig haft ömma bröst som en.symtom. Är gravid med nr 3 och för någon vecka sedan hade jag de som symtom men just nu känner jag mig ogravid haha inga symtomer alls vilket är rätt skönt då de är.jättevarmt ute och att ligga och må illa hade varit jobbigt med två barn
Jag har startat en fb-grupp för de som väntar barn i mars så välkomna dit om ni vill. Det går bara fint att skicka ett meddelande till mig med er mailadress så lägger jag till er!
Finns en Facebook grupp med samma namn som denna sidan hemlig grupp glitterlina här kan ni skriva till så kan hon lägga till er
De finns en fb grupp med samma namn som denna
Hej var längesen man var här inne