• gullan83

BF Februari/Mars 2016 :)

Tassen skrev 2015-06-26 18:50:46 följande:

21a juli ska jag på första besök hos BM.

Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?

V 12 är det efter
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-26 19:26:00 följande:

Ok självvalt eller finns de någon anledning till det? Vad kostar det?

Ja självvalt kostar 300 kr på privat klinik här i stan
  • gullan83
    GlitterLina skrev 2015-06-27 13:49:15 följande:

Hur mår ni alla i v 4 v 5 ??

Jag känner inga symtom :( jobbigt & oroande tycker jag!

Ja mår kanon haha ovanligt bra. Haft ömma.bröst och molvärk till och från lite illamående. Men jag hoppas verkligen att jag slipper illamåendet denna gången hade varit superskönt annars har jag mått jättedåligt med dom m andra.två
  • gullan83
    minneli skrev 2015-06-27 14:50:48 följande:

Njut av att ni mår bra! Idag var mina sea band fått vara på och då har jag mått bättre iaf.

Dom gör verkligen under dom där banden :)
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-27 15:03:25 följande:

Måste fråga.. är någon av er dåliga i magen? Gasig o sv. .?

Likadan barnen skyller på.mig hela tiden ;) är jätte svullen med
  • gullan83

Mina föräldrar vet och några vänner vet. Mina barn vet inte ännu tänker vänta tills de verkligen syns och dom kan känna

• gullan83

Haha var inne på maxi nyss för köpa godis till barnen gissa om jag började må illa och brösten började spänna

• gullan83
    Rocket skrev 2015-06-27 21:33:25 följande:

Jag är extremt svullen och öm i magen. Ser ut att var typ i v.20 redan. Och det molar och drar konstant. Ibland gör det riktigt ont. Och brösten gör det ont i så fort man kommer åt dom. Men alltså jag är verkligen jättestor om magen ????

Ja är med jättesvullen men det brukar vara värst på morgonen och kvällen
  • gullan83
    Rocket skrev 2015-06-27 21:33:25 följande:

Jag är extremt svullen och öm i magen. Ser ut att var typ i v.20 redan. Och det molar och drar konstant. Ibland gör det riktigt ont. Och brösten gör det ont i så fort man kommer åt dom. Men alltså jag är verkligen jättestor om magen ????

Ja är med jättesvullen men det brukar vara värst på morgonen och kvällen
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)