BF Februari/Mars 2016 :)
Måste fråga.. är någon av er dåliga i magen? Gasig o sv. .?
Måste fråga.. är någon av er dåliga i magen? Gasig o sv. .?
Man ser bäst om man gör vaginalt ultraljud i vecka 6 7. Tror inte ens de gör ultraljud på magen i soppas tidig graviditet eftersom det e lättast att se vaginalt
Nu ska jag snart sitta i ett viktigt möte med min chef de värsta illamående timmarna på dygnet... Spännande...
Tre dagar kvar till semestern!
Imorgon går jag in i vecka 7.
Idag går jag in i vecka 7! Längtar så till ultraljudet 23 juli!
Tappade mitt ena seaband igår :(
Ni som varit med om mf? Jag fick en blödning i torsdags kväll som varade i tre timmar och då kom det rosarött på pappret och en gång droppade det i toan, sen har det kommit brunt sen dess. Utom en gång igår kväll var det rosarött på pappret igen men sen brunt. Det bruna kommer hela tiden sen dess, inga mängder men på pappret och lite i bindan. Har ngt av era mf börjat så för att sen "ta fart"? Är bara i v 4+6 idag så ingen idé att åka upp för vul för de lär ju inte kunna se ngt än. Är jobbigt att bara vänta o se om det slutar el tar fart med mer rött
Hej!
Hoppar gärna in här också. Precis som några av er har jag BF 9 mars om allt går vägen. Å För oss är det andra barnet, har inte riktigt fattat att jag är gravid igen, känns overkligt.
Ni som har barn sen tidigare, hur gamla är de?