• Dalkullan

Dem som startat IVF maj/juni

Blomster84 - vad trist, det lät tungt - förutom din dotter såklart! Önskar er än en gång stort lycka till - jag hoppas verkligen att det ska fungera för er denna gång!

• Dalkullan

Godmorgon! Inne på RD7 nu - känt mig ganska lugn hittills men nu har jag ordentlig molvärk i magen.. Vet att det är en av biverkningarna man kan få av Lutinus men det känns inge bra - blev tydligare hur jobbigt det här kommer att bli om det inte funkar..;( Har ni er en bra morgon so far?

• Dalkullan

langtarefterbarn - gör det? Att den växer typ - skulle det kännas nu ungefär, Blasto + 7 ruvningsdagar?

• Dalkullan

langtarefterbarn - jag hoppas verkligen att det är som du säger, men jag ska hålla mig lugn;) Vet att det är olika för alla och jag har många dagar kvar.. Men tack för dina lugnande ord!

• Dalkullan

helnil_ - tack för svar och tumhållning - hoppas att det stämmer in även på mig!:D

Gweny - Tycker det är fram och tillbaka hela tiden.. Ena stunden känns allt "rätt" och andra stunden tror man att man ska få mens när som.. Det är olika för alla som med allt annat - förhoppningsvis är allt som det ska för oss båda!!

• Dalkullan

hoppas 2014 - vad kul! Vi gjorde vårt första äggplock i Falun för två veckor sen - dom var hur gulliga och hjälpsamma som helst! Som de andra säger, mitt tips är att säga till om/när det gör för ont eller blir för jobbigt - både innan, under och efter! Kan ju även vara ett tips att planera så att du kan ta ledigt dan/dagarna efter ifall du får ont. Hoppas att allt går bra för er!!:D

• Dalkullan

Gweny - usch vad jobbigt, man kan verkligen bli galen för mindre.. Hoppas att det inte är någon fara - som sagt, kan vara vad som helst!

• Dalkullan

Blomster84 - kan tyvärr inte ge dig något svar men jag hoppas att du ska slippa cystorna framöver!!

• Dalkullan

Hur gör ni under ruvningen - äter och dricker ni som "gravida" eller kör ni på som vanligt till att det är bekräftat?

Undrar även om ni berättat om ert/era IFV-försök? Jag har berättat för mina närmsta vänner och familj att vi har problem och att vi ska testa IVF, men det är bara min syster som vet att vi faktiskt kört igång med behandlingen. Tänker att jag sen ska berätta ganska tidigt för de närmsta, om det väl lyckas. Hur har ni gjort?

• Dalkullan

God förmiddag, hur mår alla idag? Inne på RD9 idag och vill bara testa testa testa, men jag ska försöka hålla mig. Känner att mitt humör är något ostabilt.. Tårarna är två sekunder bort och killen fick sig en avhyvling igår för nåt jag fick för mig att han tänkte..;D

Zaza - jag hoppas verkligen att du bara testat för tidigt - kan hända mycket till på lördag!!

Gweny - hur känns det idag? Verkar som att kroppen kan balla ur lite hur som helst.. Håller tummarna att det inte är nån fara - vi har många dagar kvar!

hoppas 2014 - lycka till med plock idag - hoppas det går bra att för er!

• Dalkullan

Gweny - vad ledsamt.. Beklagar verkligen<3

hoppas 2014 - tre är fler än noll och det behövs bara ett;) Håller tummarna att de befruktas och ser fina ut allihopa!

• Dalkullan

Zaza - jag beklagar verkligen att det inte lyckades denna gång heller.. Hoppas att du kan släppa det en stund och få en välförtjänt paus - vet att det är lättare sagt än gjort.. Önskar dig lycka till!

Gweny - jag hoppas att din kropp lurar dig och att det blir ett plus på tisdag.. Annars önskar jag dig stort lycka till med nästa försök!!

Blomster84 - hur går det för dig, har blödningen fortsatt? Håller tummarna att det inte är nån fara!

hoppas 2014 - vad kul att två befruktades oh såg bra ut! Blir det insättning imorn?:D

• Dalkullan

Blomster84 - vad jättetråkigt att höra, beklagar verkligen att det inte verkar tagit sig! Hoppas att du får njuta av sommaren, att ni får det toppen på Island och att det plussar rejält till hösten! Kram på dig

• Dalkullan

Nicka - vad trist att det inte känns nå bra.. Håller tummarna att det inte är någon fara!

Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni