• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Jessicalex

Dag 17 ägglossningstest.

Hade MA den 27/4 i v 11 och fick mens dag 37 (2/6) Undrar om de kommer bli starkare nu :) vill verkligen att de ska gå vägen!!!!!
  • mkes
    Att vänta skrev 2015-06-18 09:15:17 följande:

Jamen det gör han nog! Plus att man förstås får en rejäl utredning av både kvinna och man för att utesluta allt annat. Men man kanske ska testa lite självmedicinering då Är det en om dagen som gäller?

Tog tre månader för mig också men jag är ganska säker på att jag inte hade någon ägglossning första månaden. Brukar känna av det tydligt och eftersom jag inte gjorde det visste jag inte när jag skulle ta äl-test heller. Den här månaden hade jag tydligare ägglossning än någonsin så jag hoppas att det betyder att det är en massa bra hormoner i omlopp!

Ja, här säger de 1 tablett a 75mg per dag från plusset!

Verkade allt normalt när du var på undersökning efter mf nummer 2 förresten?

Håller tummarna för att du släppt ett superägg då! Här har jag två veckor tills ägglossning, börjar bli sjukt less på detta eviga väntande... :P
  • mkes
    Symetrical skrev 2015-06-18 09:47:35 följande:

Tar du ett snack med mina äggstockar om detta, så borde vi vara game sen!

Kirrat!

När börjar vi ältesta då?!
  • mkes
    halo83 skrev 2015-06-18 11:41:06 följande:

Shit va me föytningar jag fått idag..men äl har ju varit...men är osäker på om äl testernas svagare.. Tycker det fortfarande ser för starkt ut för att vara neg..

Har du bild? När var äl?
  • Att vänta
    mkes skrev 2015-06-18 12:01:30 följande:

Håller tummarna för att du släppt ett superägg då! smile2.gif Här har jag två veckor tills ägglossning, börjar bli sjukt less på detta eviga väntande... :P
    Jodå, allt såg normalt ut där inne! Och blodprovet visade inga problem med sköldkörteln. Skönt.

Vänta vänta vänta. Sjukt störigt. Nu går jag in i perioden där minsta symptom ska analyseras. Puh.
  • Att vänta
    mkes skrev 2015-06-18 12:01:30 följande:

Håller tummarna för att du släppt ett superägg då! smile2.gif Här har jag två veckor tills ägglossning, börjar bli sjukt less på detta eviga väntande... :P
    Jodå, allt såg normalt ut där inne! Och blodprovet visade inga problem med sköldkörteln. Skönt.

Vänta vänta vänta. Sjukt störigt. Nu går jag in i perioden där minsta symptom ska analyseras. Puh.
  • Elyssa81

Fast gubbe på ÄL-testet idag. Det antar jag innebär att ÄL är på gång. Bara att hitta tid till mys nu då .

• Symetrical
    mkes skrev 2015-06-18 12:02:27 följande:
    Kirrat! smile2.gif

När börjar vi ältesta då?!
    Igår?!?
    Nej, men skämt å sido på onsdag..? *kli kli kli*
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-18 11:41:06 följande:

Shit va me föytningar jag fått idag..men äl har ju varit...men är osäker på om äl testernas svagare.. Tycker det fortfarande ser för starkt ut för att vara neg..

Bild?
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-06-18 12:03:23 följande:
    Har du bild? När var äl? smile1.gif
    Hahaha. Great minds think alike!
Svar på tråden Vi med BIM i juli