• thornberg

Längsta sprut

Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?

• Svar på tråden Längsta sprut
  • Anonym (E-Runka)

En gång när jag var ute och körde bil sprutade jag rakt upp genom takluckan.

Bilen bakom fick som framruta dränkt av sats och hon fick sätta på torkarbladen.

• Jonnynilsson

Har prickat mig själv i ansiktet någon gång då jag onanerat.

• Jonnynilsson
    Anonym (E-Runka) skrev 2021-07-09 15:05:17 följande:

En gång när jag var ute och körde bil sprutade jag rakt upp genom takluckan.

Bilen bakom fick som framruta dränkt av sats och hon fick sätta på torkarbladen.

Usch ja. Jag hatar när det händer.
  • Priapus
    Anonym (K) skrev 2021-07-09 13:57:59 följande:

Fick lära mig i skolan att alltid ange enheter så vad pratar du om *skrattar *

Meter per sekund. Bommoch mät
  • Sk007
    Biblioteket skrev 2018-02-24 14:11:11 följande:

Mina sprut finns på Xhamster

Mina också :)
  • Anonym (Pumpen)
    Anonym (Toksprutarn) skrev 2018-01-19 22:13:09 följande:

Mitt längsta sprut var när min tjej ville ha ett facial, och befann sig 6 mil bort på jobb.
    Jag sköt av över hela Vänern, och hon var sur när hon ringde upp en stund senare.
    Hennes väninna som stått bredvid hade fått leveransen istället.

dä va långt dä
  • Anonym (Kanske 1,5 meter vertikalt?)

Väldigt långt men mätte inte. Var med en ex. vet inte om det berodde på henne för så har de inte flugit vare sig efter eller innan. Hon ville att jag skulle komma på rumpan eller magen på henne, men när hon drog ut och gjorde det sista med handen så flög det upp i ansiktet och håret på henne. Hände ett par gånger. Eftersom hon höll och siktade kändes det inte som mitt fel, men hon hävdade att jag gjorde det på flit.

Hennes hår fick jag oftast inte röra. Det var olika extensions, peruker, medel, klipptes på speciella afrikanska salonger som gjorde det rakt så hon blev inte särskilt glad när det kom sperma i det. Vågade inte fråga så mycket om det trots att vi var ihop i flera år...då blev hon sur påpekade att jag är vit och inte förstod osv. Så hon började ha sitt naturliga hår istället, då gjorde det inte så mycket hur det skvätte.  

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sk007
    Annnaa skrev 2021-07-12 00:49:27 följande:

Säkert. Du har väl inget nick att lägga i tråden heller.

Jodå, det har jag. LittleSwede heter jag där.
  • Meddelande borttaget
  • Sk007
    Annnaa skrev 2021-07-12 20:44:37 följande:

Mmm! Åtta saftiga sprut. Jättesexigt!

Tackar! Kul att du gillar det. En del tycker det är äckligt och andra att det är sexigt, så jag uppskattar när någon gillar det.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sk007
    Annnaa skrev 2021-07-19 16:35:39 följande:

Jo, men det är så där snygga porrfilmssprut. Min kille sprutar också mycket, men han lyckas alltid kladda lite överallt. Du verkar nästan kunna skjuta prick!

Haha! Jag har övat mycket ????
  • Anonym (sexy)

Min första tjej besökte mina föräldrar under några dagar så när dom åkte iväg för att handla passade vi på att ta en snabbis.
    Vi kastade av oss klädena och satte igång tanken var jag skulle ta på kondomen efter en liten stund men plötsligt känner jag att det är dax  för mig ....
    Jag hinner precis dra mig ur henne innan jag sprutar en jätte sats förbi tjejen som ligger på rygg 

Svar på tråden Längsta sprut