• thornberg

Längsta sprut

Vilken är det längsta spermasprut du haft eller om du är tjej,vilket är det längsta sprut du sett?

• Svar på tråden Längsta sprut
  • Meddelande borttaget
  • Biblioteket

Jag sprutar oftast över tre meter långt, så jag är van. Men en gång sprutade det så jävla långt att jag och dåvarande tjej blev tvungna att mäta. Runt 4,5 meter.
    Och jag kommer många såna sprut. Typ 7-8 strålar, och de flesta av dem sprutar över tre meter.

• Anonym (1-2-3.)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-18 01:17:58 följande:
    Jag har aldrig fått mer ön två sprut på mig i följd. Hemskt vad sugen jag blev på gruppsex nu. Hur får du till det? Går ni på någon klubb?
    Tre sprut kan jag leverera.
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-18 01:17:58 följande:
    Jag har aldrig fått mer ön två sprut på mig i följd. Hemskt vad sugen jag blev på gruppsex nu. Hur får du till det? Går ni på någon klubb?
    Ibland klubb men helst på hemmafester eller på hotell med handplockade par.
  • Anonym (Ralf)

När jag knullade runt i 20 årsåldern tränade jag på start och stopp, resultatet blev riktiga laddningar. Nu är det tyvärr inga sådana längre pga vasektomi m.m.

• Biblioteket
    Anonym (Vill se) skrev 2018-02-21 07:03:58 följande:

Jösses vad ni kommer. Fram med kameran och filma. Spruta över en lapp där du skrivit "FB längsta sprut". Lägg ut det på lämpligt ställe och visa oss.

XXX

Mina sprut finns på Xhamster
  • Anonym (Hale)

8.3 m, i motvind och uppförsbacke

• Anonym (1-2-3.)

Var i Thailand för många är sedan och den tropiska värmen gjorde mig väldigt kåt och fick sådana makalöst stora sprut där.

Som briserande kaskader. Har såklart inga mått, men jävlar vad jag tömde.
    Förresten, vet ni vad höjden av snålhet är?

Jo, att runka i Thailand!

• Anonym (1-2-3.)
    Shameless skrev 2018-02-25 00:59:18 följande:

Riktigt skum frågeställning, men runt en meter generellt.

Skulle kunna vara en tävling. vem som sprutar längst.

finns säkert en japan som klarar 7 meter..
Svar på tråden Längsta sprut