• anynumos

BF februari 2016

Mormorsspindel skrev 2015-05-25 16:48:52 följande:

Hej,

jag tänkte ansluta mig till er om det är ok. Jag och min sambo har försökt med vårt första barn sedan i september. Har även PCO sedan 15 års ålder. I februari ledsnade vi och ringde vår barnmorska och bokade en tid. Fick pergotime i april och har nu ÄNTLIGEN plussat!!!!!!! Har tagit tre test för att vara på säkra sidan. 

BF 2 feb då jag har lång lutealfas. 

Ska ringa barnmorska imorgon för att boka tid, för att enligt henne, göra ett tidigt UL.

Är i extas!! Vi kan inte förstå detta!!

Åå! Stort grattis!! =) så himla kul!! Och du är så välkommen till vårt gäng =)
  • anynumos

Grattis till plusset och välkommen -frunIhuset!! Skrattande
    Ska också försöka på ett tidigt vul/ul eftersom jag hade en liten blödning och mensvärk liknande i förrgår.. Lite orolig efter det och vill gärna säkerhetsställa att det fortfarande är något i magen, som det troligtvis är också.

• anynumos

Grattis till plusset och välkommen -frunIhuset!! Skrattande
    Ska också försöka på ett tidigt vul/ul eftersom jag hade en liten blödning och mensvärk liknande i förrgår.. Lite orolig efter det och vill gärna säkerhetsställa att det fortfarande är något i magen, som det troligtvis är också.

• anynumos
    MissMf skrev 2015-05-26 10:12:37 följande:
    Men första köpte vi kläder typ med en gång :) nu väntar vi nog o ser könet. Om jag måste uppdatera garderoben med klänningar och rosa ;p
    Okej =) Man är så himla otålig och det är ju så kul att köpa bäbiskläder!! Skrattande Svårt att låta bli men nog får man lite pikar på att man är alltför tidig med att börja köpa, men kommer främst från de utan barn så man lägger inte allför stor vikt i vad dom säger. 
    Säger magkänslan att det är en tjej? Glad
  • anynumos
    Anonym (Lycklig) skrev 2015-05-26 16:19:26 följande:

Spännande tråd! Är sååå lycklig idag så jag kan knappt förklara efter 2 år av försök och besvikelse, utredningar så visade äntligen stickan pluss på naturlig väg! Jag håller på att spricka och vill berätta för hela världen men mannen och jag har bestämt att vänta några veckor till så därför delar jag med till er. Fortfarande tidigt men ändå helt ofattbart, att jag överhuvudtaget kan bli gravid :) det är en vinst i sig!

Ååå! Stort grattis! Du är verkligen värd det! Skrattande
  • anynumos
    Anonym (Lilly) skrev 2015-05-27 08:15:52 följande:

Grattis alla som plussat! Är själv i vecka 5 plussade igår tre tester.. Är helt ofattbart! Men nu undrar jag, denna molvärk jag har i tjejmagen nästan hela tiden är det normalt?

Hade jag också i några dagar kring och efter bim. Nu kan det komma någon gång bara.. Fick även en liten blodstrimma och "mensvärk" en kväll.. Har läst att det kan bli så då mensen egentligen ska komma.
  • anynumos
    Fiijah89 skrev 2015-05-27 09:29:11 följande:

Jag har känt mig så himla gravid sen jag fick positivt, men idag känner jag inget :( behöver inte ens kissa oftare!

Vad har ni för symtom tjejer? :)

Jag har sån värk i mina bröst, har växt minst en storlek! Måste sova med amningsbh utan byglar på nätterna... :/ Hoppas verkligen det går över snart. Annars kan jag ibland känna växtvärk i magen samt riktigt trött.
  • anynumos
    Brinkly skrev 2015-05-27 17:11:47 följande:

Men åh här är ni ju! Startade en BF i februari tråd för att jag inte hittade er!

Jag hänger på här!

Har plussat tidigt bim-6 idag. Är lite orolig att det är ett falskt plus pga hormonspruta.

Men imorgon får jag veta efter blodprovsgravtest idag.

Om allt går vägen har jag BF 10/2.

Har 4 barn sen innan. Ny man denna gång.

Kul att följas åt!

Här är vi!! SkrattandeSkrattande
    Välkommen och hoppas på att det inte är ett falskt plus.
    Har ni försökt länge?
Svar på tråden BF februari 2016