BF februari 2016
Vi väntar också syskon! Har försökt svara via appen flera gånger men det funkar visst inte via den längre :/
Har bf 29 januari men misstänker att jag kommer bli flyttad till februari :)
Vi väntar också syskon! Har försökt svara via appen flera gånger men det funkar visst inte via den längre :/
Har bf 29 januari men misstänker att jag kommer bli flyttad till februari :)
Vi har berättat för hans familj, vi väntar med min då de inte bor så nära. Men vi kände att det var helt rätt för oss att berätta, jag är helt värdelös på att hålla hemligheter och dessutom så kände vi att vi vill få stöd från nära och kära om det skulle bli missfall, så det kändes naturligt för oss att berätta. Är i vecka 8 :)
Grattis Anna_längtar_barn ! :) Vi lyckas också på första försöket med vårt första barn, och allt gick bra. Hoppas på samma för er :)
Godmorgon och grattis alla nya :)
Känner mig orolig idag, har mycket molvärk som även känns i ryggen.. :/
Sansastark
26
29/1 3 barn sen innan.
Var på vul igår, hade så jäkla ont i magen och ryggen, men det såg fint ut.. Såg inget foster men en hinnsäck och gulekroppen. :)
Vaknade inatt av ordentlig "mensvärk". Är det nån mer som har otrolig växtvärk? Gör även ont ibak i ryggen..
Skönt att fler har ordentlig växtvärk! Ja visst oroar man sig ändå, suck!
Fick hem min doppler igår och lyckades höra bebisens hjärta! Sån lättnad :)
Är det verkligen bra att göra sånt själv? Hur ofta gör du det?
Tjihoooo89 skrev 2015-06-26 17:31:31 följande
Åh, gick in i vecka 10 idag och hörde bebisens hjärta med min egna doppler idag, sån lättnad!! :)
Funkar den så tidigt som vecka 10? Har hört å läst att man inte ska göre de förän vecka 16. Skulle oxå vilja prova då ja är orolig nät är fel. Är i vecka 10 (9+3) idag.
Tror du de hade fått säljas om de var farliga gullan83?
En del barnmorskor låter en lyssna från vecka tio på mvc, andra lyssnar inte förrän efter vecka 25. Berätta för mig vad skillnaden är att göra det en gång hemma då??? Vill också gärna se forskning som stöder att det är farligt. Tänker inte ha dåligt samvete för att jag lyssnat en gång och kommer ha den hemma ifall jag blir orolig nån gång längre fram. Det var supermysigt att få höra hjärtat <3
Hade gärna gjort Nipt om jag hade haft råd. Men det är ju tyvärr sjukt dyrt.
Jag har vart på Crocus tidigare förresten och han var verkligen otroligt proffsig.
Såg nu att Crocus slutat med 4d/4D UL, så himla synd. Trodde det fanns kvar :/
Nä hoppa inte ur busan00! Jag är inte så aktiv här men ändå, ska försöka bli mer aktiv :)
Någon som läst om nub teorin? Var inne på ett forum och hälften gissade tjej och hälften pojke baserat på nubben ^^