Inlägg från: Sansastark |Visa alla inlägg
  • Sansastark

BF februari 2016

Hej! Grattis till ditt plus ???? Jag plussade igår, helt oväntat. Har väg 27/1 och är i vecka 4+2..

Borde inte du också ha bf i januari då? Hänger dock gärna i februarigrupp då jag har så sent i januari och förväntar mig att gå över :)

• Sansastark

Skulle inte vara frågetecken utan en glad smiley! :)

Jag har väldig "mensvärk" och var säker på att jag inte var gravid när jag tog testet.

• Sansastark
    anynumos skrev 2015-05-23 10:23:03 följande:

Grattis!! 

hur lång lutealfas har du? Hur länge har du försökt? Ditt första barn? 

Många frågor 

Hehe jaaa, jag har noll koll på det där med lutealfas faktiskt, har bara koll på äl och mens. Den brukar vara regelbunden och cykel på 28 dagar :)

Hade sista mens 25/4 och nu ser jag att jag visst är beräknad 29/1 inte 27.. Nåt där omkring iallafall. :) Vi har faktiskt inte försökt, vi hade bestämt att vi inte skulle ha fler barn, detta är mitt fjärde! Och definitivt sista :)

Är det ditt första barn?
  • Sansastark

Grattis alla nya :) Nån mer än jag som mår riktigt illa? :/

Ska till barnmorskan idag... Egentligen i ett annat syfte men lär ju berätta att jag är gravid också :)

• Sansastark
    Anonym (Lilly) skrev 2015-05-26 12:35:15 följande:

Wiieeee!! Jag plussade igår och imorse!! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva de här orden, om allt går bra har jag BF nån gång i januari!!!!! <3

Kan tillägga att jag är skräckslagen samtidigt överlycklig!! Har inte ens sagt det till sambon!! Är för overkligt än!!

Åh vad kul! Stort grattis!! :D
  • Sansastark

Blev nervös igår hos bm för där var det knappt ett plus, suuupersvagt. Men plussade ju med digitalt i fredags då visade den 1-2 så jag köpte ett digitalt igår och testade igen, tänkte att det borde ökat kanske..

Och det hade det! Nu står det 2-3 istället, att man kan vara så nojig trots att det är nr 4 haha..

• Sansastark
    Anonym (Lycklig) skrev 2015-05-26 16:19:26 följande:

Spännande tråd! Är sååå lycklig idag så jag kan knappt förklara efter 2 år av försök och besvikelse, utredningar så visade äntligen stickan pluss på naturlig väg! Jag håller på att spricka och vill berätta för hela världen men mannen och jag har bestämt att vänta några veckor till så därför delar jag med till er. Fortfarande tidigt men ändå helt ofattbart, att jag överhuvudtaget kan bli gravid :) det är en vinst i sig!

phpl7lbgo50978.jpg

Åh vad underbart!! Stort grattis!! :D
  • Sansastark
    Mormorsspindel skrev 2015-05-27 09:24:47 följande:

Någon annan som mår illa?

Jag har inte kräkts än men har väldigt svårt att få i mig mat..

Mår fruktansvärt illa till och från, men har inte heller kräkts än.
  • Sansastark

Grattis Tee87! :)

Mitt första symptom var illamåendet, var helt säker på att jag fått magsjuka, trodde jag skulle spy närsomhelst i två dagar. Sen kom molvärken som jag trodde var mensvärk.

Just nu är det illamående och huvudvärk + molvärk som är mina symptom.

Svar på tråden BF februari 2016