Inlägg från: VärldensbästaH |Visa alla inlägg
  • VärldensbästaH

Viva hotellens piratskepp?

Jag har tittat på olika Viva hotell, speciellt på Mallorca (Viva Tropic, Viva Bahia, Viva Sunrice, Viva Blue osv). På dessa hotell finns det ett piratskepp i barnpoolen med vattenrutschbanor.

Är det någon av er som varit vid ett sånt och kan berätta? Min sambo menar att det är för riktigt småbarn och vår 7:åring kommer tröttna direkt och inte trivas där- håller ni med om det?

Vi har tidigare åkt till Sunwing i andra länder och uppskattat vattenrutschbanorna där men vill nu prova något annat!

• Svar på tråden Viva hotellens piratskepp?
  • VärldensbästaH

Tack för svar!

Ja, alltså vår son är en riktig poolfantast så då bör vi försäkra oss om att den biten blir bra.

• VärldensbästaH

Ja men precis, en vanlig större pool gillar han ju också som komplement så det är ju toppen att kunna variera.

Vi har en 3 åring också som är lite rymningsbenägen så då är det bra att ha rutschbanorna på ett begränsat område

• VärldensbästaH

Ja just det, Viva Mesquida finns också- hur upplevde ni det stället i övrigt? buffén osv? Det låter på beskrivningen som att det är lite "ute i ingenstans"?

• VärldensbästaH

MrsÄpple- ja Mallorca eller Cyperns Sunwinghotell väljer vi mellan. Jag är lite rädd att åka till Turkiet nu med tanke på oroligheterna i Syrien, men jag kanske överdriver...

Duckan- det låter ju jättebra att de är nöjda där nu  Ja vi var till en vattenpark i Alcudia förra gången vi var där, kan ju bli en sväng nu också...

• VärldensbästaH
    Thea08 skrev 2015-06-10 08:51:57 följande:
    Hej! Vi har vsrit på Viva Tropic på Alcudia med våra barn och ska i aug åka dit igen (med nytillskottet i familjen och svärisarna). Poolen älskade våra tjejer men vi var faktisk mest på stranden o havet. Men piratskeppet var den stora behållningen och de längtar att få komma dit igen.Öht var Viva Tropic jättefint och fräscht, både rum och pooler. Rekommenderas verkligen

Men vad roligt att höra!! Vi har också bokat Viva Tropic- längtar så!

Funderar på vår 2:åring- vet du om det finns vagnar/sulky att hyra på hotellet?

Svar på tråden Viva hotellens piratskepp?