• Linda8110

Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015

Ja Cyanea, det var obehagligt! Men sååå skönt när de tar en på allvar! Var häftigt att se pyret nu, såg liksom ut som en bebis :)

• Linda8110

Har nu gjort klart min del i ansökan om graviditetspenning! En bilaga på 3,5 datorskriva sidor blev det haha! Utförligt och bra :)

• Linda8110
    maka011 skrev 2015-10-25 16:06:17 följande:

Skönt att jag inte är ensam om göttesuget. Försöker verkligen att hålla mig. Är nojig över att gå upp för mycket i vikt. Det här med att bli större är inte helt okomplicerat för mig. Känner mig som en badboll redan. Är dessutom livrädd för att få massa bristningar på magen. Jag vet, jag borde släppa det och njuta, men jag kan inte. :(

Förstår precis! Är exakt likadan men kan ej låta bli allt gott just nu. Jag väljer att ej veta hur mycket jag går upp, men det känns ju att man gör det om man säger så... Får ta tag i det sen! Kan inte göra allt på en gång.
  • Linda8110

Cyanea, ja visst var det bra jobbat av mig :) I sådana fall jobbar jag sista dagen 11/12.

• Linda8110
    Lady1986 skrev 2015-10-25 07:30:08 följande:
    Vad bra att du åkte in! Jag var och hälsade på min bebis igår med. Fick plötsligt synbortfall på ena halva ögat så åkte in för att utesluta havandeskaps förgiftning. Bebis rörde sig jättemycket men just då kände jag ingenting. Allt var bra med mig och honom iaf, men läkaren ringde neurologen också för att utesluta att jag behövde åka in dit. Pust! Man blir ju så orolig och det är så skönt när man blir tagen på allvar!
    Men fyyyy vad otäckt! Gick det över direkt eller höll det i sig länge?
  • Linda8110
    Lady1986 skrev 2015-10-25 07:17:13 följande:
    Åå vad mysigt att ärva en vagga :) Trolls är jättefin, men är dock ute efter något jag kan ha lite längre för den ser ut att fungera kanske bara första halvåret lr så? Iofs kan man ju säkert sälja den i fint skick och få en skaplig slant.

Jag har också skrivit ut mina papper om graviditetspenning. En sida arbetsuppgifter och en sida fysiska besvär. Blir nästan orolig att jag missat något nu när du skrivit så mkt mer :)
    Haha jag tror inte du missat något, bara jag som varit extremt övertydlig haha

Tror att du lätt kan sälja det där trollet till en bra penning sedan :)
  • Linda8110
    Lady1986 skrev 2015-10-25 18:11:32 följande:
    Det höll väl i sig i kanske 30 minuter. Sen fick jag lite ont i huvudet och blev trött. Jag har aldrig haft synrubbningar förut, men däremot migrän så det kanske bara var något nytt symptom på det.
    Jag brukar heller aldrig ha synrubbningar vid migrän men fick det en gång och det var otroligt obehagligt!
  • Linda8110

Tack för grattis! :) Jag är ju fortsatt krasslig så har tagit det lugnt. Blir besök på VC imorgon! Men ja häftigt med första födelsedagen som gravid :D Dessutom pyret som väckte mig imorse hehe

• Linda8110
    nesistas skrev 2015-10-25 22:27:02 följande:

Grattis på födelsedagen Linda8110! {#emotions_dlg.flower}

Taaaaaack <3
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015