Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Ja Cyanea, det var obehagligt! Men sååå skönt när de tar en på allvar! Var häftigt att se pyret nu, såg liksom ut som en bebis :)
Ja Cyanea, det var obehagligt! Men sååå skönt när de tar en på allvar! Var häftigt att se pyret nu, såg liksom ut som en bebis :)
Har nu gjort klart min del i ansökan om graviditetspenning! En bilaga på 3,5 datorskriva sidor blev det haha! Utförligt och bra :)
Skönt att jag inte är ensam om göttesuget. Försöker verkligen att hålla mig. Är nojig över att gå upp för mycket i vikt. Det här med att bli större är inte helt okomplicerat för mig. Känner mig som en badboll redan. Är dessutom livrädd för att få massa bristningar på magen. Jag vet, jag borde släppa det och njuta, men jag kan inte. :(
Cyanea, ja visst var det bra jobbat av mig :) I sådana fall jobbar jag sista dagen 11/12.
TJEJER! IT'S MY BIRTHDAY :D woop woop haha
Tack för grattis! :) Jag är ju fortsatt krasslig så har tagit det lugnt. Blir besök på VC imorgon! Men ja häftigt med första födelsedagen som gravid :D Dessutom pyret som väckte mig imorse hehe
Grattis på födelsedagen Linda8110!