Lady1986 skrev 2015-09-20 10:51:55 följande:
Igårkväll fick även sambon känna en knuff utanpå magen :) Han skrek helt uppspelt "nu kände jag något!!" Haha gud vad jag skrattade, det är ju så coolt!
Hihihi!!! Häftigt!!! Det är underbart när man ÄNTLIGEN kan dela med sig lite av miraklet man ständigt bär med sig <3
Linda8110 skrev 2015-09-20 11:36:15 följande:
Haha åh vad häftigt!!! Jag har inte känt något alls på ett dygn drygt så jag har ju såklart panik haha
INGEN PANIK - fy dig ;) Det är så vissa dagar. Jag har haft ett helt gäng av dem, ibland ett par-tre stycken i följd. Fy farao vad rädd jag blir varje gång, men det är ju som det ska. Har börjat känna rörelser innanför blygdbenet och ända uppe i naveln, så uppenbarligen flyttar hon på sig rätt mycket från dag till dag. Ibland sparkar de åt andra håll än framåt mot ens mage, och då känns inte ett smack. Så no worries :)
Jag följer barnvagnsdiskussionen med
stort intresse, tycker själv att det är supersvårt men har inget alls att bidra med mer än att jag är nyfiken på era erfarenheter och tankar. Har mest varit inne på Emmaljunga eller Britax, men har egentligen ingen aning. Har inte provkört någon än och har tänkt skjuta på att beställa en till ca v. 30.