Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Jag tror att det är precis som du säger Ananas, det är mor-och-dottergrejen man har inbyggt i sig sen man var liten... När jag väntade första barnet var det lite samma känsla, men det växte till sig i v23 när vi fick veta att det var en pojk och när han väl kom och framförallt nu finns det inget annat på denna jord. Det känns som om man känt honom hela livet, som att man vet allt om denna lilla människa.
Att bli pojkmamma igen har verkligen sina fördelar med! Man har ju allt hemma redan och man kan väldigt mycket inser jag nu... Tänk alla fordon man lärt sig om redan, alla framtida tv-spel och datagrejer och kanske blir det två framtida hockey-killar? Det som vi gillar så mycket! Haha, det gäller att ha lite utsvävande drömmar ibland...
Vikten spelar mindre roll så länge barnet växer och håller sig till sin kurva! Sen mäter man ju SF-måttet och så länge det följer sin kurva behöver man inte oroa sig och kan svara bestämt om någon kommenterar!
Jag är nog själv eg lite mer pojkflicka. Gillar sport och när jag var liten lekte jag mkt med killar och gillade tv-spel, så det kommer bli perfekt med två grabbar