Han är arg över att han inte fick sex
Och det där du skrev om att min man ska kunna använda mina hål? Alltså, jag gör det lika mycket för min egen skull. Dels för att jag älskar att ha sex med honom och dels för att jag vill se till att han har det bra. Han "använder inte mina hål", vi använder varandra och han vill alltid se till att jag kommer.. Jag håller själv på att bli tokig med den här jävla foglossningen, det är jättejobbigt för både kropp och sinne att känna sig kåt som vanligt men inte bra i kroppen för att kunna göra något åt det lika ofta eller på samma sätt som förut.
Mitt råd var ju att faktiskt anstränga sig och göra annat, men det rådet godtogs ju inte för att man ska inte behöva göra saker man inte "vill".
Det är där jag har en helt annan syn på det som heller inte godtas. Jag kan inte i hela min värld förstå att man inte vill. Jag förstår att man inte vill ha vaginalt samlag, det har inte varit genomförbart hela tiden här heller. Men att man inte vill försöka med något annat bara för att..
Och jag tycker inte att det är jag som får omotiverat mycket skit, det är ts man som får det tycker jag. Av de flesta i den här tråden. Män överlag. Men visst, jag förstår nu att det är sådär de flesta kvinnor funkar, och jag skiter egentligen i vilket. Jag vårdar min relation precis som min sambo gör. Men varför jag pushar så hårt på att man ska anstränga sig lite är för att jag vet vad många av de här männen gör efter ett tag.. Jag blir förfärad av hur många män som just har gravida flickvänner eller flickvänner som precis fått barn, och de försöker hitta något annat eftersom de inte får något hemma. Det tycker jag är hemskt. På två sätt, för det första att de tar till otrohet, och för det andra att det är av den anledningen.
Att känna sig tvingad att utföra sexuella handlingar när man saknar sexlust pga smärta kan leda till att man får total avsaknad av sexlust till slut.
Det finns inget som är så avtändande som någon som tjatar om sex eller som surar för att h*n inte får sex.
Ska man ändå anstränga sig och ge sin man vad han vill ha bara för att han inte ska vara otrogen?
Om han är otrogen för att han inte kan få sex av sin gravida eller nyförlösta flickvän så är han ändå inget att ha.