• Anonym (.)

Har ljugit en del för min kille

Anonym (Tvärtom) skrev 2015-05-16 22:58:11 följande:

Jag gjorde tvärtom, jag hade bara haft en sexpartner innan min nuvarande och jag skämdes, så jag fabulerade ihop en massa fantasifulla sexhistorier som jag haft med olika personer (inte helt olik dina "riktiga") för att känna mig mindre oerfaren. Så pinsam var jag.

Det åt fullständigt upp mig i nästan två år, sen orkade jag inte mer och berättade sanningen. Det var så skönt att berätta att jag grät.

Du borde gjort som Nenne666 säger och bara blånekat all kännedom om din historia

Vad tyckte din partner om din första historia? Blev hen imponerad?
  • Anonym (.)
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-19 17:57:02 följande:
    Ja tyvärr. Massa andra grejer med som jag önskar ogjorda.

Jag är inte på något sätt stolt över min sexuella historik, utan om jag kunde spola tillbaks tiden hade jag gärna haft allt ogjort. Jag hade själv blivit bestört och rentav äcklad om han hade samma historia som mig.

Jag berättade för honom om allt. Vi grät båda två. Sedan kramade han mig och sa att han älskar mig och ingenting kan ändra det. Precis som jag trodde att det skulle bli om jag berättade det. Han är underbar.

Har ni haft sex efter det? Är det nån skillnad? Är det hetare sex nu?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-19 19:36:58 följande:
    Vad är det för j***la frågor?
    De e la spännande att veta hur det blir efter en sån här grej.

Killen trodde ju tjejen var måttlig innan, nu vet han att hon varit och kanske är down för allt möjligt snuskigt i sänghalmen. Kan vara kul och se hur han reagerar på det.

Kom igen. Du vet att du är nyfiken du med
  • Anonym (.)
    Anonym (suck) skrev 2015-05-19 22:40:31 följande:
    Ja för het sex är ju det enda som räknas i livet eller hur?

Tror faktisk TS har haft"het" sex så det räcker och blir över. Hon har mognat helt enkelt och börjat inse att det kan finnas saker som är viktigare i livet än att gnugga kön.
    Det har hon kanske, men han kanske inte har det.

Vi får väl se vad TS säger om hon svarar. 
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-19 19:38:21 följande:
    Härligt att höra! All lycka till er båda nu. Och du, släpp ångesten över vad som har hänt förr. Blicka framåt
    Du ser, sanningen leder till lycka för modiga människor.

Tur hon inte lyssnade på dina defensiva råd, och blickade ned på fötterna
  • Anonym (.)

För att om hon svarar på det här.

Nenne666 skrev 2015-05-20 09:52:01 följande:
    Jag har aldrig någonsin sagt att ts eller någon annan ska ljuga. Jag har däremot sagt att man inte har någon redovisningsplikt i frågan om vilka sexuella förehavanden man har haft innan. Jag förstår inte nyttan med det...
    Så skulle du kunna lära dig något om det här.
    Nenne666 skrev 2015-05-20 09:53:26 följande:
    Varför skulle hon svara på det?
    Och på så sätt kan människor lära sig av varandra.

Vi kan också alla tiga för varandra om allting, men det blir ju mindre kul då.

Som du eventuellt märkt, annars skulle du väl inte delta här.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 12:28:24 följande:
    Prostitution är ju inte samma sak.
    Men ett bra exempel på ett liknande dilemma i en relation.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 13:01:23 följande:
    Jag hade ju inte velat ha den karln som köpt sex, vilken anledning han än må ha. Att han har utnyttjat en annan kvinnas taskiga position skulle få mig att lämna honom. Däremot hade jag inte haft problem med att han har vart med en massa tjejer innan på samma villkor. Hur och vad dom har gjort skiter jag i. Bara det funkar fint mellan mig och han, här och nu. Vilken knepig fråga...om kärleken övervinner allt? För vissa är det ju så, för andra inte.
    Det skulle du ju aldrig få reda på eftersom du inte delar sån information. 
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 15:09:58 följande:
    Nä, och det får man leva med. Det är liksom inte värre än så... Man kan ju inte tvinga fram info och ännu mindre fantisera ihop en egen sanning.
    Vilket leder till den intressanta situationen där du skulle lämna din man om han var ärlig och berättade en sak för dig han gjort, men inte lämna honom för det faktum att han har gjort det sålänge han tiger för dig om det.

Det är nog rätt vanligt att människor vill ha en annan typ av relation med personen man är mest nära med.

Hur är det med otrohet? Är det ok om han knullar med andra sålänge han smusslar framgångsrikt med det så du aldrig får reda på det? Eller har du en annan reltion till verkligheten och sanningen där?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 15:40:38 följande:
    Nä, det va inget bra exempel öht.
    Du förstår inte kopplingen eftersom du inte kan särskilja aktiviteten från hemlighållandet.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 15:39:30 följande:
    Jag kan ju ändå aldrig bevisa eller motbevisa eller påstå eller anta eller tro eller inbilla mig någonting och därmed kan och vill jag inte agera, nej. Helt riktigt. Är det så att han knullat horor lär han säkert ha fler brister som jag ändå ogillar, kan jag tänka mig. Vad vet jag? Och det här med otrohet...allvarligt!! Var kom det in i bilden? Det känns lika malplacerat i den här diskussionen som prostitutionen som tuggas flitigt. Det finns ju inga kopplingar öht.
    Otrohet kommer in i bilden för det också har exakt samma irrationella innehåll.

Vad kan det spela dig för roll vad din man gör när du inte är med?

Sålänge han lyckas dölja det för dig.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 16:04:53 följande:
    Jag begriper inte hur du kan få till det? Om han är otrogen mot mig så har ju han brutit ett löfte om att vara mig trogen, han har svikit mig. Vad i det är det du inte förstår? Och svikit har man ju inte gjort bara för att man har haft ett sexliv INNAN. Då är det inga löften brutna.
    Sålänge han lyckas dölja det för dig är ju din upplevelse av att inga löften är brutna intakt.

Ditt krav är ju från början helt irrationellt.

Vad kan det spela dig för roll vad din man gör när du inte är med? 
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 16:12:48 följande:
    Nä, jag förstår inte kopplingen. Du pratar om prostitution där man har utnyttjat en annan människas sämre situation. Köparen vet ju knappast om h*n är den 'lyckliga horan'. Därmed är det inte alls samma sak som att ligga med någon på samma villkor med samma utgångspunkt.
    Du klarar mycket riktigt inte av att särskilja de två.

Vad beskrev du precis?

Aktiviteten? eller Hemlighållandet?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 16:13:40 följande:
    Kan du inte se det?
    Nej. Inte allls.

Beskriv hur det fungerar.

Hur kan information du inte vet om påverka dig?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 16:49:23 följande:
    Otrohet innebär att man har svikit ett löfte om trohet, sinsemellan. Hur det påverkar mig har jag inte den blekaste aning om, det beror väl på hur han döljer det. Givetvis blir det en helt annan reaktion på det framför att han låg med Greta , Ragnhild och Berta 2 år innan han träffade mig. Om det skulle uppdagas. Det är rent svineri att ljuga och dilla och gå bakom ryggen på sin partner. Vilket han inte gjort om han så hade gruppsex med halva Sverige innan mig.
    Nu beskrev du båda. 

Det här är vad du har att säga om hemlighållandet.

"Det är rent svineri att ljuga och dilla och gå bakom ryggen på sin partner. "

Intressant nog så är det här utbrottet något du får när det är just din helt irrationella svartsjuka som triggas. Men du har fortfarande inte förklarat vad den är grundad i.

Hur kan det spela någon roll för dig vad din man gör när du inte är med?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-20 17:02:20 följande:
    För att man bryter ett AVTAL!
    Du låter som en lagbok. Avtal. Redovisningsplikt...

Sådär fungerar inte känslor. Det där avtalet är ju grundat nånstans.

Om det var ett avtal helt skapat ur ingenting, så kan du ju bara ingå ett annat "avtal".

Orsaken till att du vill ha ditt avtal är ju din irrationella svartsjuka till att börja med.

Vad kan det spela för roll för dig vad din man gör när du inte är med?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-23 05:29:14 följande:
    Hon har ju sagt det. Läs hennes senaste inlägg .
    Är du TS? Du verkar svara för henne hela tiden.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille