• Anonym (.)

Har ljugit en del för min kille

Nenne666 skrev 2015-05-16 22:08:32 följande:
    Mm
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:09:22 följande:
    Äh! Haha.. Jösses!
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:10:38 följande:
    Öh?
    Starka inlägg...

• Anonym (.)
    BengtH skrev 2015-05-16 22:13:52 följande:
    Det faktum att han är nyfiken på din sexuella historik tyder på  att det är viktigt för honom att få reda på hur du levt ditt liv innan du träffade honom. Alltså skulle din lögn avslöjas, tar han det hårt. 

Utan att du har berättat nåt,  har har antagligen märkt på dig att du är väldigt sexuellt erfaren och därför undrat. Hade han aldrig frågat nåt skulle han säkert inte brytt sig om hur många du varit med. 

Lögner brukar lysa igenom. Man kan få reda på mycket genom att tyda folks beteende. Säg att du träffar två personer, de berättar inte vad de jobbar med, men du får reda på att någon av dem är läkare och den andre verkstadsarbetare, måste du verkligen fråga vem som är vem ? Nej det räcker med att iaktta deras utseende, beteende, språkbruk, klädsel m.m 

Samma sak med en tjej som varit med 3st och en som varit med 53st och haft gruppsex. Hade jag träffat dessa 2 tjejer, hade jag med lätthet kunnat urskilja vem som är vem genom att granska beteendet.

TS pojkvän har antagligen märkt att 53 killars-tjejens beteende inte överensstämmer med en 3 killarstjejs. Antagligen har 53-killarstjejen ett stort bekräftelsebehov, hon är social, hörs och syns mycket, har tatueringar och är för det mesta übersminkad.
    Njaa, han är rätt oerfaren så det är inte säkert att han märker det.

Dessutom är kvinnor födda med instinkter som gör att de automatiskt döljer sina erfarenheter rätt bra. Det låter dessutom på henne som hon mest följt med de där andra männen in i deras sexualitet. Och även om det naturligtvis inte är sant, utan en efterhandskonstruktion, så visar det på en rätt passiv sexualitet.

Alltså svarar hon nog mest upp mot sin killes sexualitet och eftersom han inte vet hur han ska få max ur henne, eftersom han antar att hon är rätt oerfaren så behandlar han henne så, och hon spelar nog med.

Om hon tog fram stora leklådan och pratade om trekanter hit och dit samt gav honom smaskiga blowjobs och spottade på kuken ordentligt så skulle det framgå förstås. Men tjejer har ett sjätte sinne när det gäller att spela sin roll sexuellt så eventuellt är hon nog nu relstionssextjejen med extra vanilj. Den rollen kan vara svår att genomskåda för en oerfaren man, kvinnor har trots allt några miljoner års nedärvd träning i att ljuga för män om sex.

Och de där egenskaperna du drar upp. Nej. Hon behöver inte vara ett dyft social, hon behöver bara hänga med rätt/fel killar och inte säga nej.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:16:00 följande:
    Jag har känt min karl sen jag va 10 år så han kan min historia vare sig jag vill det eller inte.
    Dåså, vad jiddrar du om då. Och varför ger du inte TS samma råd när det funkar för dig?

Hur många har du knullat med större kuk än den man då? Och hur kan han veta det genom att känna dig sen du var tio?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:14:25 följande:
    Ja, man har all rätt att inte svara på antalet män. Men att ljuga om antalet framför att säga att man inte tycker det är relevant är en annan sak. Då har man inte ljugit. Man har ingen redovisningsplikt och man får lov att stå för att man inte har det.
    Konstigt inlägg som inte hade dyft med just den diskussionen att göra.

Men ok, det är oviktigt om mannen frågar eller inte, det är nu klart.

Som en parantes kan man ju lägga till att man inte behöver svara på något eller säga något alls till sin partner över huvudtaget enligt lag. Så ingen har ju redovisningsplikt om något eftersom det där verkar ha blivit ditt favoritord.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:27:29 följande:
    Jag fattar inte varför antalet är så förbannat viktigt att veta? När jag va ung så va det sånt man spekulerade och frågade om. Men då handlade det mer om skryt av den ena än den andra. När man blivit vuxen så har dom flesta samlat ihop sig och lägger det på den privata hyllan. Jag undrar sällan vart min läckra karl har varit innan. Tro på fan att han har härjat både här och där... Ett svar på den frågan ger varken till eller ifrån men den skapar nya frågor som är helt oegentliga och betydelselösa och skapar en onödig fantasi i tråkigare fall. Varför vill jag utsätta mig för det? Jag är tydligen bäst här och nu, det får stanna där. Om det finns en bärande anledning att berätta om en relation så säger man det och för det krävs sällan frågor. Då vet man väl när det ska tas upp.
    Och är du man eller kvinna då?

För det verkar finnas en rätt distinkt skillnad i uppfattning mellan könen här, som du ju också säkert vet
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:33:47 följande:
    Haha, han är inte helt störd i huvet. Han vet att alla har olika storlekar och former på kuken och han vet att sexet ser olika ut för alla. Han behöver inte fråga mig om det, serdu! Han är normalt funtad! Det är ingen rättegång innan man kliver in i en relation med mig som det verkar vara när man befattar sig med dig.
    Vilket måste göra det ännu enklare att berätta. Vad sa han när du berättade nu då?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:36:58 följande:
    Nä, inte någonstans. Kvinnor och män skryter och gafflar lika mycket på sina olika sätt i sina olika sammanhang. Har du bott under en sten i hela ditt liv eller? Jag är kvinna och hunden du ser på min avatar är en tik och hon heter Agnes.
    På den runda sten jag bott på har jag i princip aldrig träffat en kvinna som brytt sig om sexuell historia när det gäller just akten, eventuellt relationen, men inte akten med ONS eller FWB eller så.

Däremot har jag nog aldrig träffat en man som tyckt det varit en bra ide att hans tjej blivit knullad av massa män som hon inte känner.

Så ser det ut på den här stenen, och man får nog ha kvinnliga skygglappar på för att både missa det när man pratar, men ändå ha perfekt gehör för det där när man handlar.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:40:12 följande:
    Jo. Du får tolka det hur du vill. Jag anser iaf inte att man varken ska lägga sig på sträckbänken eller lägga någon på sträckbänken i frågor som är helt obetydliga i den relationen man befinner sig i.
    Sträckbänkar och redovisningsplikt...du har då en speciell syn på det här, som kommer fram i de ord du väljer.

Om man pratar med varandra i en intim relation och helt enkelt bara pratar så är det inte så det känns. Jo, om man stöter på saker man inte kan prata om, då känns det sådär som du antyder med dina ordval.

Men det kan ju inte hända, eftersom män inte bryr sig om sexuell historia. Eller hur?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:45:22 följande:

Du (.), jag ska kolla på en film nu. Tack för att jag fått ta del av din syn på kvinnor som vill behålla sin integritet. Ha det gött!

Integritet är när man kan stå för vad man gör.

En människa som är otrogen får inte mer integritet för att hen ljuger om sin otrohet, vilket din definition skulle medge.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:47:07 följande:
    Va? Jag tänker inte fortsätta tjafsa med dig. Jag anser att diskussionen håller en så låg nivå så det är pinsamt. Sov gott!
    Nivån sätts av att du har två uppfattningar samtidigt.

1. Din man bryr sig om din historia alls.

2. Han bryr sig så lite att den är onämnbar och inte kan talas om.

Där har du ditt problem. Du är en omedveten hycklare. Vilket är basen för dina råd till TS.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille