• Nenne666

Har ljugit en del för min kille

Anonym (.) skrev 2015-05-16 21:31:36 följande:
    Jag vill vara störst.

Hitta en man som inte egentligen vill det, på riktigt. Inte en som säger att han inte bryr sig. Utan en som djupt djupt därinne faktiskt inte vill vara den största kvinnan varit med.

Du vet själv svaret. Du skulle ju knappast mörka information du inte tror är viktig.

Det största tragiken är att inte stå för den man är och erkänna vad man känner för sig själv och andra. Om man lever så är man aldrig riktigt fri.
    Den mannen man väljer att vara med är störst, men det sitter inte i kuken utan i intellektet. Han är störst för att han är den mest älskvärda... Men väljer han att sänka sig och göra sig till ett offer och kräva redovisning, då har man problem om man nu haft någon med större kuk innan. För ett ärligt svar på det kan ju ta hus i helvete hos en person som inte äger ett eget självförtroende och en oförmåga att känna sig älskad här och nu.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 21:55:14 följande:
    Aha, så nu döljer du inte längre. Vad konstigt då smile1.gif

Nej, men det är just det som är grejen. Äkta intimitet känns inte som ett krav utan något som vill ha när det är rätt. Det funkar på precis alla plan ofta, utom just det här. Kvinnan och mannen kan prata om precis allt och det känns så rätt, och så plötsligt snubblar man in på sex och då ändras hela känslan i rummet, rösterna ändras den där flow känslan försvinner.

Jag är helt säker på att du vet exakt hur det där fungerar, du vill bara inte se det för vad det är.
    Jag kommer aldrig berätta om mitt tidigare sexliv om det inte är något som är viktigt för honom att veta. Låt säga att jag haft ihop det med grannen. Tro på fan jag talar om det, för att han lever så tätt inpå och finns i grannumgänget. Då är det brukligt att säga det tom då inte frågan ens har ställts. Men att berätta om något som hände för 20 år sedan är helt obetydligt.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 21:59:07 följande:
    Nej, men TS kille verkar ju ha frågat eller hur?

Se efter vilket råd du då gav till henne.
    Jag vet vad jag skrev. Jag skrev att: -varför svarade hon med en lögn istället för att svara med att han inte har med det att göra?Lögnen är värre än självaste antalet'. Hon behöver inte svara och det har hon all rätt att svara honom med. Vilket bör och skall respekteras.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:03:32 följande:
    Det där är ett sätt att prata runt frågan. Det handlar inte om att känna sig älskad utan om något helt annat, och jag vet att du vet det.

Du vet att män bryr sig.

Hur vet jag att du vet?

Enkelt, vi ljuger eller mörkar när vi måste, det faktum att du gör det visar att du vet exakt hur det här fungerar.

Om dina män nu vore så annorlunda från vad jag säger, om de nu är så starka varför skulle du då behöva mörka om något alls? Du själva avslöjar vad du själva anser genom ditt handlande.
    Du fantiserar och drar egna slutsatser. Den typen av män attraherar inte mig. Därför har jag sluppit den här typen av kontroverser. Så enkelt är det.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:06:22 följande:
    Jag vet, det är tydligt i de råd du ger.
    Mm
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 21:57:47 följande:
    Jag förstår precis. Du skriver ju samma sak.

Du anser att kvinnan ska kunna välja information och dölja den om den inte passar. Det finns inget oklart i det du skriver.

Jag anser att det inte fungerar och dessutom är kasst för intimiteten i relationen, och ingenting män egentligen vill ha.
    Äh! Haha.. Jösses!
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:05:08 följande:
    Den där besrkivningen av slampor är den sannaste du kommer att få.

Lever som jag lär? Vad betyder det?
    Öh?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:09:23 följande:
    Bra, för du yrade ju precis om att det har med om mannen frågar eller inte att göra.

Men då är vi på det klara med att det inte spelar nån roll längre.

Även om en man frågar så går det bra att tiga som kvinna eller att välja "sanning".

Det var det som behövde klarläggas.
    Ja, man har all rätt att inte svara på antalet män. Men att ljuga om antalet framför att säga att man inte tycker det är relevant är en annan sak. Då har man inte ljugit. Man har ingen redovisningsplikt och man får lov att stå för att man inte har det.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:11:58 följande:
    Gå då och berätta för din man nu, jag väntar här på hans reaktion.
    Jag har känt min karl sen jag va 10 år så han kan min historia vare sig jag vill det eller inte.
  • Nenne666
    BengtH skrev 2015-05-16 22:13:52 följande:
    Det faktum att han är nyfiken på din sexuella historik tyder på  att det är viktigt för honom att få reda på hur du levt ditt liv innan du träffade honom. Alltså skulle din lögn avslöjas, tar han det hårt. 

Utan att du har berättat nåt,  har har antagligen märkt på dig att du är väldigt sexuellt erfaren och därför undrat. Hade han aldrig frågat nåt skulle han säkert inte brytt sig om hur många du varit med. 

Lögner brukar lysa igenom. Man kan få reda på mycket genom att tyda folks beteende. Säg att du träffar två personer, de berättar inte vad de jobbar med, men du får reda på att någon av dem är läkare och den andre verkstadsarbetare, måste du verkligen fråga vem som är vem ? Nej det räcker med att iaktta deras utseende, beteende, språkbruk, klädsel m.m 

Samma sak med en tjej som varit med 3st och en som varit med 53st och haft gruppsex. Hade jag träffat dessa 2 tjejer, hade jag med lätthet kunnat urskilja vem som är vem genom att granska beteendet.

TS pojkvän har antagligen märkt att 53 killars-tjejens beteende inte överensstämmer med en 3 killarstjejs. Antagligen har 53-killarstjejen ett stort bekräftelsebehov, hon är social, hörs och syns mycket, har tatueringar och är för det mesta übersminkad.
    Jag fattar inte varför antalet är så förbannat viktigt att veta? När jag va ung så va det sånt man spekulerade och frågade om. Men då handlade det mer om skryt av den ena än den andra. När man blivit vuxen så har dom flesta samlat ihop sig och lägger det på den privata hyllan. Jag undrar sällan vart min läckra karl har varit innan. Tro på fan att han har härjat både här och där... Ett svar på den frågan ger varken till eller ifrån men den skapar nya frågor som är helt oegentliga och betydelselösa och skapar en onödig fantasi i tråkigare fall. Varför vill jag utsätta mig för det? Jag är tydligen bäst här och nu, det får stanna där. Om det finns en bärande anledning att berätta om en relation så säger man det och för det krävs sällan frågor. Då vet man väl när det ska tas upp.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille