BengtH skrev 2015-05-16 22:13:52 följande:
Det faktum att han är nyfiken på din sexuella historik tyder på att det är viktigt för honom att få reda på hur du levt ditt liv innan du träffade honom. Alltså skulle din lögn avslöjas, tar han det hårt.
Utan att du har berättat nåt, har har antagligen märkt på dig att du är väldigt sexuellt erfaren och därför undrat. Hade han aldrig frågat nåt skulle han säkert inte brytt sig om hur många du varit med.
Lögner brukar lysa igenom. Man kan få reda på mycket genom att tyda folks beteende. Säg att du träffar två personer, de berättar inte vad de jobbar med, men du får reda på att någon av dem är läkare och den andre verkstadsarbetare, måste du verkligen fråga vem som är vem ? Nej det räcker med att iaktta deras utseende, beteende, språkbruk, klädsel m.m
Samma sak med en tjej som varit med 3st och en som varit med 53st och haft gruppsex. Hade jag träffat dessa 2 tjejer, hade jag med lätthet kunnat urskilja vem som är vem genom att granska beteendet.
TS pojkvän har antagligen märkt att 53 killars-tjejens beteende inte överensstämmer med en 3 killarstjejs. Antagligen har 53-killarstjejen ett stort bekräftelsebehov, hon är social, hörs och syns mycket, har tatueringar och är för det mesta übersminkad.
Jag fattar inte varför antalet är så förbannat viktigt att veta? När jag va ung så va det sånt man spekulerade och frågade om. Men då handlade det mer om skryt av den ena än den andra. När man blivit vuxen så har dom flesta samlat ihop sig och lägger det på den privata hyllan. Jag undrar sällan vart min läckra karl har varit innan. Tro på fan att han har härjat både här och där... Ett svar på den frågan ger varken till eller ifrån men den skapar nya frågor som är helt oegentliga och betydelselösa och skapar en onödig fantasi i tråkigare fall. Varför vill jag utsätta mig för det? Jag är tydligen bäst här och nu, det får stanna där. Om det finns en bärande anledning att berätta om en relation så säger man det och för det krävs sällan frågor. Då vet man väl när det ska tas upp.