• Anonym (.)

Har ljugit en del för min kille

Nenne666 skrev 2015-05-16 21:03:56 följande:
    Det är bara så tragiskt att du vill jämföra din kuk med exen. Stackars stackars.
    Jag vill vara störst.

Hitta en man som inte egentligen vill det, på riktigt. Inte en som säger att han inte bryr sig. Utan en som djupt djupt därinne faktiskt inte vill vara den största kvinnan varit med.

Du vet själv svaret. Du skulle ju knappast mörka information du inte tror är viktig.

Det största tragiken är att inte stå för den man är och erkänna vad man känner för sig själv och andra. Om man lever så är man aldrig riktigt fri.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 21:04:33 följande:
    Hur är en slampa?
    Jag skrev ju precis det. Läs inlägget igen som du svarade så svepande på.

Det finns i och för sig tre olika sorter, men den där är den vanligaste.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 21:29:11 följande:
    Nä det gör inte jag heller. Men när man synkar så kommer det från båda håll och inte som något jävla krav.
    Aha, så nu döljer du inte längre. Vad konstigt då

Nej, men det är just det som är grejen. Äkta intimitet känns inte som ett krav utan något som vill ha när det är rätt. Det funkar på precis alla plan ofta, utom just det här. Kvinnan och mannen kan prata om precis allt och det känns så rätt, och så plötsligt snubblar man in på sex och då ändras hela känslan i rummet, rösterna ändras den där flow känslan försvinner.

Jag är helt säker på att du vet exakt hur det där fungerar, du vill bara inte se det för vad det är.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 21:31:31 följande:
    Äh! Du sitter ju målar upp egna scenarion. Förstår du inte vad jag skriver?
    Jag förstår precis. Du skriver ju samma sak.

Du anser att kvinnan ska kunna välja information och dölja den om den inte passar. Det finns inget oklart i det du skriver.

Jag anser att det inte fungerar och dessutom är kasst för intimiteten i relationen, och ingenting män egentligen vill ha.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 21:36:21 följande:
    Så om han inte frågar så ska jag punkta upp min sexuella historia iaf? För NÄ jag får inte den typen av frågor för jag befattar mig inte med sådant folk som inte förstår att jag som 39 år har haft sexuella relationer tidigare. Jag är en egen person med en egen historia liksom han, vilket skall respekteras. Punkt! Jag anser att dina krav är totalt skruvade.
    Nej, men TS kille verkar ju ha frågat eller hur?

Se efter vilket råd du då gav till henne.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 21:41:01 följande:
    Den mannen man väljer att vara med är störst, men det sitter inte i kuken utan i intellektet. Han är störst för att han är den mest älskvärda... Men väljer han att sänka sig och göra sig till ett offer och kräva redovisning, då har man problem om man nu haft någon med större kuk innan. För ett ärligt svar på det kan ju ta hus i helvete hos en person som inte äger ett eget självförtroende och en oförmåga att känna sig älskad här och nu.
    Det där är ett sätt att prata runt frågan. Det handlar inte om att känna sig älskad utan om något helt annat, och jag vet att du vet det.

Du vet att män bryr sig.

Hur vet jag att du vet?

Enkelt, vi ljuger eller mörkar när vi måste, det faktum att du gör det visar att du vet exakt hur det här fungerar.

Om dina män nu vore så annorlunda från vad jag säger, om de nu är så starka varför skulle du då behöva mörka om något alls? Du själva avslöjar vad du själva anser genom ditt handlande.
  • Anonym (.)
    Zarch skrev 2015-05-16 21:46:11 följande:
    Äh, trasiga och osäkra män resonerar som dig. Fruktansvärt oporrigt, ingen ide att respondera...men jag hoppas att du lever som du lär? Klarar nämligen inte av korkade kålsupare med flugor i trumpeten.
    Den där besrkivningen av slampor är den sannaste du kommer att få.

Lever som jag lär? Vad betyder det?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:01:46 följande:
    Jag kommer aldrig berätta om mitt tidigare sexliv om det inte är något som är viktigt för honom att veta. Låt säga att jag haft ihop det med grannen. Tro på fan jag talar om det, för att han lever så tätt inpå och finns i grannumgänget. Då är det brukligt att säga det tom då inte frågan ens har ställts. Men att berätta om något som hände för 20 år sedan är helt obetydligt.
    Jag vet, det är tydligt i de råd du ger.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:05:25 följande:
    Jag vet vad jag skrev. Jag skrev att: -varför svarade hon med en lögn istället för att svara med att han inte har med det att göra?Lögnen är värre än självaste antalet'. Hon behöver inte svara och det har hon all rätt att svara honom med. Vilket bör och skall respekteras.
    Bra, för du yrade ju precis om att det har med om mannen frågar eller inte att göra.

Men då är vi på det klara med att det inte spelar nån roll längre.

Även om en man frågar så går det bra att tiga som kvinna eller att välja "sanning".

Det var det som behövde klarläggas.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:08:04 följande:
    Du fantiserar och drar egna slutsatser. Den typen av män attraherar inte mig. Därför har jag sluppit den här typen av kontroverser. Så enkelt är det.
    Gå då och berätta för din man nu, jag väntar här på hans reaktion.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille