Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Har ljugit en del för min kille

Schnaa skrev 2015-05-18 20:11:41 följande:
    För att inte tala om lyckliga horan som väljer bort alla hon inte tänder på..
    Ja inte väljer hon den osäkra osocial nervösa oskulden på 35 år om hon får välja.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-18 20:13:48 följande:
    Jag har läst många trådar på olika forum om killar som frågar  hur man kan träffa en prostituerad för att slippa vara oskuld. Inte alls ovanligt även om många av bordellkunderna även är medelålders familjfäder, det kostar ju en hel del.

Sex behöver läras ut ?  Svar: JA. Minns själv hösten 1991 då jag för första gången träffade en tjej som jag skulle få sova över hos, hon var erfaren och berättade att hon legat med flertalet killar under en charterresa till Kanarieöarna året innan. Jag blev naturligtvis ännu nervösare efter att ha hört det.

Väl i sängen var jag så tafatt och nervös att jag knappt fick stånd, trots att jag hade en villig tjej som låg under mig, nu hade jag ju chansen att äntligen få knulla, men det gick inte Gråter  Nåväl jag låg där och juckade med halvslak penis en halvtimme medan tjejen halvsov. Om jag hade gökat med några prostituerade innan, så hade jag haft mer erfarenhet och därmed kunnat göra bättre ifrån mig i sängen. Jag hade iaf tur att den här tjejen var snäll nog att plocka hem en tafatt, osäker asocial nörd som mig, men det är långt ifrån alla killar som fått den möjligheten.  
    Du tror att prostituerade hjälper oskulder att lära sig ha sex?

Du tror att prostituerade sysslar med terapi?
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-18 20:56:33 följande:
    Här har du faktiskt fel. Föddes du som sexgudinna och visste och kunde allt från början? Självklart måste man lära om sex som allt annat.

Det är ett oerhört trauma för en man att vara oskuld. Har läst många trådar om män som lider mycket av detta. En kvinna kan alltid få sex, ni förstår inte riktigt detta. Att gå till prostituerade är ingen bra lösning utan snarare en nödåtgärd för att "få det gjort" och kunna släppa fixeringen.

Lyssna på dig själv, du avfärdar ju en man som är oskuld som tafatt, socialt inkompetent och helt ointressant. Tacka f-n för att han vill ha sex, med någon, till varje pris.
    Jag avfärdar inte någon för att den är oskuld men den socialt inkompetente osäkre personen blir inte mer intressant att umgås med för att den köpt sex och inte längre är oskuld.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-18 21:33:25 följande:
    Om nördarna inte får ligga blir det ett stort tapp för utvecklingen. Utan nördar som tex. Bill Gates hade inte IT-samhället gått framåt lika snabbt. Att bara förlita sig till att testosteronstinna alfahannar ska föra mänskligheten vidare räcker inte. 

Killar som blir utan sex blir en belastning för samhället, de blir deprimerade och sjukskriver sig. Låt dem istället åka till en bordell utomlands, så att de får ha samlag, då kommer de slippa att vara oskulder, de får bättre självförtroende och kan på så sätt få en ärlig chans att konkurrera med alfamännen ute på  singelmarknaden. 
    Nördar har aldrig fått ligga och det har inte påverkat utvecklingen i samhället.

Du tror på fullt allvar att det stärker självförtroendet att köpa sex och att det på något sätt skulle öka konkurrenskraften på relationsmarknaden?

Sedan har jag under ganska lång tid funderat varför de osociala människorna väljer att gå direkt från gymnasiet till diverse utbildningar inom teknik eller IT där det går mest andra osociala av samma kön som de själva måste vara ungefär samma sak som de gamla pojkskolorna 
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-18 22:14:09 följande:
    Enligt samma synsätt på naturlighet så ska inte samhället hjälpa kvinnor och par som har svårt att få barn även fast det finns tekniker för det är "naturligt" att alla inte blir gravida.

Eller varför ska vi öht hjälpa de som har det svårt i samhället, är arbetslösa, mår psykiskt dåligt eller är sjuka, Det är ju naturligt att vissa blir utslagna, kan man inte anpassa sig kanske man helt enkelt ska vara utan, som du säger? De måste ju ändå ha "defekta genuppsättningar". 
    Det är alltså samma sak att par som vill bilda familj får hjälp som att osäkra osociala oskulder ska få tillgång till att onanera med prostituerade finns väl tekniska hjälpmedel för dem att köpa.
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-19 22:50:41 följande:
    Jag går efter det du skriver och ditt snack om defekta genuppsättningar och att vissa män inte ska få föröka sig är inget annat än unken rasbiologi som luktar 1930-tal lång väg...
    Det är alltså föröka sig som män är ute efter när de går på bordell måste rimligtvis vara bättre att då ställa upp som donator.
  • Anonym (anonym)
    Tecum skrev 2015-05-20 11:23:13 följande:
    Kan man tycka, men vad hjälper det när kvinnor som Smecker anser dem ha defekta genuppsättningar...
    Vad har har förstått är Smecker en man.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 17:10:11 följande:
    Du låter som en lagbok. Avtal. Redovisningsplikt...

Sådär fungerar inte känslor. Det där avtalet är ju grundat nånstans.

Om det var ett avtal helt skapat ur ingenting, så kan du ju bara ingå ett annat "avtal".

Orsaken till att du vill ha ditt avtal är ju din irrationella svartsjuka till att börja med.

Vad kan det spela för roll för dig vad din man gör när du inte är med?
    Att somliga bildar sig en drömbild om hur ens partner levt tidigare och ser det som ett svek om den bilden inte stämmer är inte på ett enda vis något som liknar otrohet.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 20:05:09 följande:
    Tyvärr är det långt ifrån alla som likt TS har möjlighet att leva ut sin sexualitet.

Jag är säker på att TS pojkvän hade haft ett minst lika vidlyftigt sexliv som TS  om han hade haft möjlighet till det. Tyvärr  måste många killar betala prostituerade för att få uppleva lika mycket sex som TS.

Hur hade TS reagerat om pojkvännen varit med prostituerade ? Hade hon varit lika förlåtande som pojkvännen var mot henne ?
    Du ser inte någon skillnad mellan att ha ömsesidig sex och att köpa sex.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 20:44:21 följande:
    Gruppsex, otrohet, prostitution är irrationella sexuella avarter som man har rätt att reagera på. Att köpa sex är  något som bara män hänger sig åt, orsaken är att de inte får sex på annat håll. Om mannen förlåter kvinnans gruppsex, så bör kvinnan förlåta mannens bordellbesök.

Jag tycker att gruppsex och trekant är minst lika syndigt då personerna känner varandra och umgås vid sidan av. Svartsjuka kan uppstå. Några av dem kanske har känslor för varandra, håller kontakten och fortsätter relationen efteråt. 

Prostitutionen sker med en anonym kvinna som bara vill ha pengarna, det handlar inte om känslor utan bara om sex. Den prostituerade kommer aldrig att inleda nån relation med mannen som köpte sex.
    Vid gruppsex och trekanter bör man väl anta att det är en ömsesidig akt och är knappast något svek mot ens framtida partner.
    Otrohet är precis som det låter att man gör något som ens partner inte har sanktionerat och är ett svek mot den man har en relation med.
    Att köpa sex av någon är ingen ömsesidig akt utan ren onani med en mänsklig kropp och det är enbart patetiskt.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 21:31:47 följande:
    Köpesex är något som sker ganska oplanerat med en anonym partner.  Mannen vill lätta på trycket lite och är fullständigt ointresserad av vem den prostituerade är och han ser inte henne mer efter bordellbesöket.

Ömsesidiga gangbangs och trekanter är något som planerats och diskuterats, tjejen och killarna känner varandra, känslor är inblandade, svartsjuka kan uppstå.
    TS pojkvän kanske stöter på någon av sin flickväns fd gangbangpolare på krogen där han får höra hur det gick till, han går sen hem och mår dåligt.
    Det är bara trash som efter 10-15 år skulle nämna vilka de haft sex med.
    Hut många i din bekantskapskrets har träffat på de pojkvänner deras fru hade för 20 år sedan och hur många har fått fruns sexhistorik berättat för sig på krogen, hur många känner ens igen någon efter 15-20 år.
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:17:32 följande:
    Om man har ett annat val så är det väl onödigt, men om man inte har det?
    hur många vill leva ett liv utan sex?

I danmark hjälper tex myndigheterna handikappade att få kontakt med prostituerade. Om det är rätt eller fel låter jag vara osagt men bevisligen finns det ett behov och andra länder har hittat andra strategier.

www.dn.se/nyheter/sexkop-med-bidrag/
    De har visat något program om dessa kvinnor som jobbar med att tillfredsställa handikappade det var inte i närheten av de som säljer sex utan medelålders kvinnor som uppträdde ungefär som sjukgymnaster eller massörer.
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:19:40 följande:
    Nja, om den prostituerade gör det av egen fri vilja så är det väl ömsesidigt?
    All prostitution sker inte under tvång.
    Det är aldrig ömsesidigt om bara en njuter och det har fastslagits att det inte är för att de gillar sex som de prostituerade säljer sig 5-7 ggr per dag det är ungefär lika behagligt som att göra en gynundersökning.
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:22:59 följande:
    Nja, danmark är inte det enda landet där detta implementerats, tror holland hade ett liknande system och där har de prostituerade tom fackföreningar, fri sjukvård och betalar skatt.
    Och i dessa länder precis som i Tyskland finns det också socialförsäkringssystem och fackförening för prostituerade problemet är bara att närmare 90% av de som jobbar med att sälja sex i dessa länder inte har tillgång till detta eftersom de inte ens kan landets språk och är där som migranter och arbetar.
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:46:02 följande:
    Ok, vad är då den prostituerades situation?
    Om en kvinna som frivilligt prostituerar sig för att dryga ut kassan eller ha en dyrare livsstil än vad hon annars har råd med har sex med en en handikappad man som köper sex av henne i brist på andra val. Vad är mest patetiskt? 

Är det patetiskt öht? Båda har frivillig sex men av olika anledningar, han för sexet skull hon för pengarnas skull.

Sen håller jag helt och hållet med om att prostitution har en mörk baksida med, trafficking, tvång, hallikar, missbruk, alldeles för unga tjejer, etc, och alla torskar är inte handikappade, men jag vill även få fram att all prostitution inte alltid består av den klassiska bilden av den stackars kvinnan som tvingas sälja sin kropp av onda män. Jag tror en ganska stor andel prostituerade är helt "vanliga" tjejer som många ggr säljer sin kropp i sin egen bostad eller åker till sina kunder och har en fast klientel.

Sen har vi en annan slags "prostitution" där kvinnor fläker ut sig på webkamera mot betalning, eller sexlinjer på telefon, etc...prostitution är nog mycket komplexare än bara rumänska tjejer som tvingas gå på malmskillnadsgatan.
    När Tyska bordeller har 80% är medborgare i landet som valt detta istället för andra arbeten som har tillgång till socialförsäkringssystemet, har arbetsvillkor som om de jobbade på en vanlig arbetsplats och gör detta av fri vilja så kan jag köpa att det är självvalt men eftersom det istället är 80% av de som arbetar på dessa bordeller är kvinnor som kommer från de fattigaste delarna i Europa och från Afrika så förstår normalt fungerande människor att det inte är ett val de gjort utan antingen tvingats av andra eller tvingats för att kunna överleva och för att föda sina barn de har i hemländerna. Vilka väljer att frivilligt lämna sina barn för månader i sträck om det inte gäller ren överlevnad.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille