Inlägg från: Anonym (Olika?!?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika?!?)

Har ljugit en del för min kille

Larvigt hur "hög" nivån blev här :)

Två trådar (kille/tjej) sa tidigare att hälften av oss hade negativa åsikter om "större" sexuell historik.
    Vad som menas med större får väl stå för individen men att hälften har åsikter bör väl framgå.

Jag själv lägger vikt i den skålen, varför har väl logiskt med vem jag är att göra där jag ser en ganska tydlig skillnad på hur jag och många av mina "grabbigare" polare förhåller sej till sex.
    För flera av killarna så verkar det nästan räcka med att det mot natten bara är en tjej för att de ska gå "all in" medans jag behöver mer, mycket mer, för att känna nått.
    Vid några tillfällen så har jag tänkt "fuck it" och då strulat och gått hem med tjejer jag funnit väldigt vackra men det har ändå saknats nånting för att min lust ska infinna sej och jag har traskat hem oknullad.
    Bla bla bla...

Skitsamma egentligen, vi är olika, jag tycker inte illa om människor som knullat med flera och gjort mera men jag kan inte se hur det vi skulle ha skulle vara sådär "speciellt" som jag önskar.

I TS fall så är det enda jag vet att jag inte skulle vilja vara i killens skor...
  • Anonym (Olika?!?)
    Nenne666 skrev 2015-05-18 06:48:47 följande:
    Ts har väl inte undanhållit VIKTIG information om sitt tidigare sexliv? Hon har däremot dragit till med en lögn som är jäkligt onödig. Det hade hon ju inte behövt att göra.
    Nej, för de flesta så är det inte VIKTIG information men om det är det för runt hälften så är det ändå en stor del som tycker det.

Jag förstår och sparkar också bakut åt personer som har historik "regler" för andra som dom inte tillämpar på sej själva samt de som anser att skillnaden ligger i könet men vi som ser sex som lite intimare, närmare och personligare ska väl inte behöva ta skit som kastats tidigare i tråden för att vi lägger värdering i det?

Sen som någon skrev så känner jag att man kanske inte är "för varann" om man tycker så olika?
    Jag vill då iaf. kunna prata om allting med min partner och berätta om absolut allt jag varit med om, känns rent av konstigt att tänka att man skulle känna sej obekväm med sanningen inför nån jag delar allt annat med.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille