• j a d e d

Har ljugit en del för min kille

Schnaa skrev 2015-05-17 12:17:17 följande:

Jag älskar att se alla dessa kränkta emotionella valpar gå upp i limningen när de får läsa om en kvinna som inte är ääääääääärlig med sin sexuella historia..

Hahahaha my thoughts exactly....

Underhållning på hög nivå. Tur det är söndag.
  • j a d e d
    Anonym (Ja vad ska man säga?) skrev 2015-05-17 12:57:44 följande:

Få infödda svenskar väntar väl till bröllopsnatten idag, när de väl hittat rätt. Så provköra får du nog - dock inte om du ska gifta dig med en ung jungfru som heter bin Laden i efternamn!

Skämt åsido så hade jag inte heller velat gifta mig utan att veta att sexlivet fungerar, trots att jag tycker att sådana ideal är fina. Men tänk att plötsligt sitta fast med någon som har micropenis!

Hellre liten kuk än dum i huvudet. Men det är ju bara en åsikt av "många"....
  • j a d e d

Intressant att det är samhällets ansvar att se till att alla får ligga. Undrar om detta gäller även andra personliga områden i livet där vissa hamnar utanför.

• j a d e d
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 13:36:34 följande:

Vad har har förstått är Smecker en man.

Han är inte två då?
  • j a d e d

Sorry. Kunde tydligen inte låta bli.

Åter till ämnet. Vilken tur att TS kille kunde finna det i sitt hjärta att acceptera att TS haft ett liv innan honom. Bra där.

• j a d e d

Varför tjatar ni om prostitution? Vad exakt har prostitution med detta att göra?

• j a d e d
    Fool skrev 2015-05-20 20:52:27 följande:

Iof är det en intressant frågeställning 

Är en mans tidigare köp av sex hos horor lika ointressant som en kvinnas tidigare promiskuösa leverne? Jag tycker mig ha hört många ggr kvinnor som säger att det är äckligt med män som köper sex och skulle aldrig kunna tänka sig vara ihop med en fd torsk. Men är det lika ok för en man att säga att det är äckligt med en kvinna som haft gangbangs, trekanter, osv och skulle aldrig tänka sig vara ihop med en?

Ja. Visst. Är väl fritt att tycka vad man vill om sådant.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille