Har ljugit en del för min kille
Sluta ljug jag tror inte han tar det negativt. Vad spelar det för roll om hundra år om du varit med fem eller hundrafemtio?
Om killen är vettig fattar han väl att du är en levande varelse och inte en nunna.
Sluta ljug jag tror inte han tar det negativt. Vad spelar det för roll om hundra år om du varit med fem eller hundrafemtio?
Om killen är vettig fattar han väl att du är en levande varelse och inte en nunna.
Jag känner att det finns två svar här. Det "korrekta" är naturligtvis: man ska vara ärlig. Lögnen har korta spår. Etc.. På ett sätt tycker jag att killen har rätt att veta detta, så att han själv kan bestämma om han vill leva med det eller inte.
Men om jag ska råda DIG, vad som är bäst för DIG personligen och inte i något moraliskt eller etiskt perspektiv, så är det antagligen att ljuga. För han kommer förmodligen att lämna dig om han får veta det där, och gör han det inte så kommer det ändå att så tvivel i hans själ. För det du beskriver är ganska så extremt. Men eftersom du skriver att mycket av det var sådant som du egentligen inte ens ville själv, och att du egentligen är nöjd med vanligt sex med din kille, så känns det synd att detta ska få förstöra hela ditt liv. Det är ju inte bara den här killen som skulle reagera negativt, utan jag tänker att det är nästan omöjligt för dig att få en bra och vettig, trevlig och harmonisk man med sunda värderingar NÅGONSIN - om du är ärlig med det här.
Men jag tänker, att OM du väljer att ljuga så måste du säkra så att det inte kommer fram senare, när ni är gifta och har barn och kanske har investerat i en ägd bostad tillsammans. För DÅ kan det bli katastrof. Ni måste flytta från staden eller ännu hellre utomlands (hitta på en bra orsak som han kan köpa), du måste bryta allt umgänge med alla som känner till din bakgrund, ni får inte gå till ställen där du kan träffa på dina gamla vänner o.s.v..