Inlägg från: Anonym (Fattar inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fattar inte)

Har ljugit en del för min kille

Jag förstår faktiskt inte varför man måste berätta hur många sexpartners man haft eller hur man haft sex för sin partner överhuvudtaget?! Speciellt eftersom de flesta verkar vara så jäkla känsliga när det gäller det. Okej om man vill berätta om man är oskuld, men det är ju en annan sak.

Jag och min sambo har varit tillsammans i flera år, men vi vet fortfarande inte hur många den andre har pippat med. Vi har inte frågat och ingen av oss bryr sig. Det är våran relation som är viktig, inte hur många trekanter han har haft eller hur ofta jag haft gruppsex innan vi träffades. Herregud, folk har verkligen problem.

• Anonym (Fattar inte)
    Anonym (Ja vad ska man säga?) skrev 2015-05-17 09:58:22 följande:

Är man en nunna om man inte har haft 53 älskare vid ett-par-och-tjugu, eller om man inte deltagit i gruppsex, varit med personer av samma kön etc.? Det TS beskriver är extremt, med ALLA  mått mätt.

Vad då extremt?! Vad vet du om andra människors sexliv? Tror du folk skyltar med det? Det skulle inte jag med tanke på hur folk reagerar.
  • Anonym (Fattar inte)
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 19:48:25 följande:

Klart det är att mörka. När man är helt avslappnad och allt är enkelt med en tjej som det är naturligt med kan man ju prata med allt med henne.

Att säga att något inte "tillhör" gör man ju bara när man behöver undanhålla något.

Så bara för att man inte berättar hur många man knullat med i sitt liv så kan man inte prata om allt?! Man måste inte berätta varenda detalj av sitt tidigare liv. Jag har tex varit utsatt för saker som jag inte kan prata med någon om! Inte ens min sambo.
  • Anonym (Fattar inte)
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 20:51:06 följande:

Jag vägrar att lita på en person som ljuger för mig, typ TS, som ljuger extremt mycket för sin pojkvän.

Jag tycker inte det är konstigt, motsatsen vore mer konstigt.

I ditt fall får du väl tacka TS och andra kvinnor som ljuger och därmed gör det omöjligt att lita på kvinnor i allmänhet vad gäller det här.

Men varför måste man ens veta!? Jag fattar verkligen inte!
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille