Anonym (.) skrev 2015-05-16 20:24:13 följande:
Du har en förenklad syn på manlig sexualitet. Att han väljer att skaffa barn med dig betyder ingenting om vad han anser om din sexuella historia.
Bara du vet ju varför du inte berättat, men om du inte kan dela med dig något till dina barns far som du kan berätta för främlingar på internet så är ju ett bevis för att din relation uppenbarligen har vissa luckor.
De flesta män vill nog veta lika mycket om sin kvinna som en bunt främlingar nätet och de flesta av hennes vänner.
Det är här du verkar ha stora problem. Du tror att alla tjejer som inte vill berätta om sina tidigare sexuella partners gör det för att de har något att dölja. Helt uppenbart att du har fel med tanke på att jag inte har något "problem" eller något värt att "dölja" egentligen. Jag och min sambo valde tidigt i vår relation att inte dela med oss av sådant, vi hade ett samtal om det. Vi kom fram till att detta är vår relation, nu och i framtiden, och om man själv ansåg att man hade ett förflutet som inte skulle påverka just vår relation - då är det ingen mening att berätta.
Du verkar otroligt omogen i ditt synsätt, och även väldigt frihetskränkande som anser att du antingen har rätt att veta allt om din partners förflutna - eller så vägrar du lita på personen.