Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om din teori att det skulle vara köparens ansvar att tillvarata säljarens intressen.
Ebba Busch har inte använt sig av mäklare vid sitt husköp. Den äldre demente man som hon köpt huset av ångrar försäljningen. Den gamla mannens underskrift av köpeavtalet är inte bevittnat. Den demente mannen har så svåra problem att det finns en ansökan om förmyndare hos tingsrätten.
Man måste vara förblindad Kristdemokrat för att inte se att det stinker om affären och det gäller oavsett vad tingsrätten kommer fram till för sett till moral och medmänsklighet så är Ebba Busch agerande förkastligt.
Vi kommer längre i denna fråga och vill du diskuttera KD så bör du starta upp en egen tråd om ämnet.
Du sätter dig alltså över tingsrätten i detta ärende. Du kanske borde komma ned från dina höga hästar. Ebba Busch har köpt ett hus och du tycks bli djupt upprörd över detta.
Fredrick Federley frotterar sig med 4 pedofiler och en mördare. Det vore klädsamt om du kunde uttrycka din avsky för detta. Men nej, du blir mer upprörd över ett husköp än över 22 grova barnvåldtäkter. Jag spyr.
Du tycker inte att det är en konstig prioritering att fokusera på någon som själv inte är misstänkt för något övergrepp i stället för att fokusera på de politiker som faktiskt har utsatt barn för sexuella övergrepp?
Klarar du inte att googla fram vilka SD politiker som dömts för våldtäkt mot barn så ska jag ge dig instruktioner om hur du gör om du startar en egen tråd om politiker med pedofil-koppling (i denna tråd hör diskussionen som sagt var inte hemma). Btw har jag inte påstått att Ebba Busch är dömd för brott.
JA till skillnad mot dig tycker jag att det är mer relevant att peka på politiker som är pedofiler än att peka på politiker som har bott under samma tak som en pedofil.
Hade du googlat så hade du funnit ett flertal pedofiler i SD bara de senaste åren.
Vad får dig att tro att man bara kan vara kritisk mot någon som är dömd för ett brott? Man kan självklart vara kritisk mot personer som beter sig hänsynslöst. När det gäller Ebba Busch så handlar kritiken om att hon vill driva igenom en fastighetsaffär mot en gammal dement människas vilja. Det är märkligt att du inte ser det olämpliga i detta.
Drevet mot Ebba drivs av den tidningen Expressen, med en tydligt borgerlig profil och påståendet att detta skulle vara ett S spinn är svammel.