Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Har sett en underbarn graf med socialdemokratins utveckling sen 60 talet.
Från 50% ner till dagens 25%. Det lär inte stanna där heller.
Har sett en underbarn graf med socialdemokratins utveckling sen 60 talet.
Från 50% ner till dagens 25%. Det lär inte stanna där heller.
Menar du att det var orättvist av Miljöpartiets valberedning att bara låta mannen bli omvald till språkrör? Jag tror att de flesta anser att det är en infantil åsikt att om en kvinna inte blir omvald så ska mannen inte bli det heller.
Åsa Rombsson valde själv att avgå som minister efter det att Miljöpartiets valberedning meddelat att hon inte skulle bli omvald till språkrör. Åsa Rombsson ersattes med en kvinna. Det var på inget sätt en fråga för regeringen.
Jag noterar att det inte bara är högern här på FL som har synpunkter på rösträtten. På Twitter kommer oftare och oftare förslag från högerextrema att rösträtten för kvinnor ska begränsas.
Kan du länka till källan för detta klipp så att man kan kolla hur gammalt det är. Broderskapsrörelsen bytte namn för nästan 10 år sedan så det är nog rejält gammalt.
Om du surfar in på den liberalkonservativa tankesmedjan Timbro så ser du att man där pekar på vad borgerligheten bör göra för att attrahera fler från Sveriges muslimska befolkning.
Är du emot att svenska partier riktar sig mot Sveriges muslimska befolkning? Det låter rätt rasistiskt i mina öron.
Påståendet att Socialdemokraterna skulle samarbeta med islamister felaktigt och Socialdemokraterna har i skarpa ordalag fördömt att det fanns ungdomar som i demonstrationen skanderade om att krossa sionismen. Att vara motståndare till sionism ska inte förväxlas med judehat. Många judar är motståndare till sionism.
Du länkade inte till källan för ditt förra klipp som, jag efterfrågade och det går därför inte att se hur gammalt klippet är. Försöker du dölja något?
Jag vet inte. Det handlade om jag har förstått saken rätt om ungdomar och kanske ansåg SSU att det räckte med en tillsägelse. Nedan ser du en bild på judar som protesterar. Det som SSU ungdomarna skanderade var självklart olämpligt men som du ser helt i linje med åsikter som delas av vissa judar.
Jag vet inte. Det handlade om jag har förstått saken rätt om ungdomar och kanske ansåg SSU att det räckte med en tillsägelse. Nedan ser du en bild på judar som protesterar. Det som SSU ungdomarna skanderade var självklart olämpligt men som du ser helt i linje med åsikter som delas av vissa judar.
Kan du förresten förklara vad du menar med rasisterna? Jag har inte hört talas om att det handlade om rasister. Har du någon källa på det eller killgissade du bara?
De är ju inte bara sharia-vänliga. Stora delar av partiet är genomsyrat av islamister, antisemiter coh deas beskyddare. Finns en hel tråd om det här på FL.
Från Sifon ovan:
Vänsterpartiet: "Partiets nya väljare kommer huvudsakligen från S och utgörs främst av kvinnor."
Sverigedemokraterna: " ... för S finns en ökad underliggande ström som går till SD." "Partiets nya väljare kommer huvudsakligen från M och S och under senare tid i ökande utsträckning från S."
S tappar åt båda hållen. De kan inte föra en politiksom lockar tillbaka folk som gått till V och folk som gått till SD.
Tyvärr finner man antisemiter inom flera delar av samhället och våra politiska partier är inte förskonade. De senaste åren har antisemiter avslöjats inom SD, M, KD, C, S, V och MP. Finner du det lustigt?