Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Är man hänsynslös om man via mäklare köper ett hus av någon som vill sälja.
Tycker du det är gott omdöme att frottera sig med en massa pedofiler och mördare? Det nya spännande Sverige?
Jag har i enstaka inlägg i denna tråd replikerat på inlägg om Federley och Ebba Busch (det är inte jag som startat diskussionerna) och det innebär inte att jag tycker att det är rätt att dessa personer tas upp till diskussion i denna tråd. Tycker du att det är relevant att prata diskutera KD och C politiker i en tråd om S?
Jag skulle aldrig kalla en centerpartist för "toppolitiker" (lika lite som någon från SD) eftersom de enligt mig inte producerar någon toppolitik.
Jaha så nu försvara du Ebba Busch?
Den gamle mannen har själv blivit intervjuad och förklarat att han ångrat sig. Nu kan det i och för sig vara så att den gamle mannen inte är i sina sinnes fulla bruk och att man därför inte helt kan lita på vad han utryckte i intervjun. Frågan är då vad som är värst, att KDs partiledare vill driva igenom en affär mot en gammal människas vilja eller att KDs partiledare vill driva igenom en affär med en person som pga. medicinska skäl/ minnesproblem/demens ansökt om god man eller förvaltare.
En sak är säker. Snyggt är det inte.