Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Tro & Solidaritet är mest känt för att vara islamisternas ingång i Socialdemokratin. Sossen Ulf Bjereld förespråkar mer eller mindre öppet sharialagar genom särlagstiftning.
Tro & Solidaritet är mest känt för att vara islamisternas ingång i Socialdemokratin. Sossen Ulf Bjereld förespråkar mer eller mindre öppet sharialagar genom särlagstiftning.
Reglerna omfattar:
Införandet av sharia är ett mål för islamistiska rörelser i många samhällen, med argument som att plikter att utöva religion och de stränga straffen förväntas minska kriminalitet, korruption och regimers förtryck, och ge ett rättvist samhällssystem såsom rättvisebegreppet definieras inom Islam. En tydlig majoritet av muslimer i muslimskt dominerade länder är positivt inställda till sharia, men inställningen till hur sharia ska tolkas varierar.[2] Försök att införa sharia i olika länder har emellertid åtföljts av konflikter med befolkningsgrupper som utövar andra religioner såväl som med sekulära och liberala muslimer, och har förorsakat krig såsom det andra sudanesiska inbördeskriget 1983-2005."
För övrigt verkar SD ha en del att hämta ur sharia med koppling till de stränga straffen, plikten att utöa svensk kultur mm
SDsharia-högern kan man kanske kalla dem
Jaså ska omklädningsrummen i badhusen upp på riksdagsnivå?
Såna frågor brukar väl ligga hon nämnderna. Dom når väl inte ens fullmäktige såvida det inte är frågan om ett bygga ett helt badhus..
Men jag är nog för vänsterbliven för begripa sharia-lagarnas badbyxedignitet i riksdagssammanhang. Godnatt!
Jaså ska omklädningsrummen i badhusen upp på riksdagsnivå?
Såna frågor brukar väl ligga hon nämnderna. Dom når väl inte ens fullmäktige såvida det inte är frågan om ett bygga ett helt badhus..
Men jag är nog för vänsterbliven för begripa sharia-lagarnas badbyxedignitet i riksdagssammanhang. Godnatt!
Ledsen jag är inte vass nog att förstå hur det skulle gå till men om det mot förmodan finns ett avtal om Sharialagstiftning mellan (islamistiska) SMR och Bjereld angående bland annat att driva frågan om könsseparerade badhus så antar jag att det står att finna på riksdagens hemsida? En del i deras avtal var redan infört? Finns det länk eller annan möjlighet att få se detta avtal?