Inlägg från: Schnaa |Visa alla inlägg
  • Schnaa

Varför har ni tjejer leggings?

För att det är skönt. Har inte haft en tanke på att det skulle locka fram några lustar hos andra, har snarare tänkt tvärtom. Oavsett vilket struntar jag fullkomligt i det.

It takes a fool to remain sane
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 10:25:01 följande:

Att ha leggings som byxor är inte vidare sexigt, snarare rätt så fult. Känns dessutom som att leggings tid för att dö ut var år 2007.

Om leggings dör ut tänker jag börja använda foppatofflor i ren protest!
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 10:33:36 följande:

Ja men gör't, foppatofflorna är ju så vansinnigt fula så det nästan blir lite retro och coolt. Men bränn dina leggings, och för allt i världen....ha inte långa leggings till en knälång kjol.

NEJJJ, så skulle du ju inte svara! Nu måste jag ju erkänna att det var ett tomt hot ju.

Aldrrrrrrrrrrrig att jag bränner mina leggings, men lugn, under kjol och klänning har jag helst något annat.
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 12:36:22 följande:

Hehe, syftar du på marmelucker?

Du tänker så?

Ptja, varför inte..

Givetvis har jag en lång stickad tunika/tröja över mina tights.
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 14:29:35 följande:
    Ja precis. smile2.gif Hm, tja den där outfiten är inte riktigt min smak men klädde modellen. En annan av oss vanliga dödliga skulle dock se ut som en vuxenbaby i den.
    Jajajajajajajjajajajajaja... modell fplodell... ska man hålla på och tänka så är det ju osynlighetsmantel som gäller! Drömmer

Slår hur som helst vad om en femma att du föredrar leggings framför mina försommarvita ben. Allt är relativt.
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-05-14 15:19:31 följande:
    Jag hoppas du har solglasögon på smile5.gif
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 15:16:33 följande:
    Det tror inte jag, fram med spirorna nu. Vem sjutton är inte vit nu ändå. smile2.gif
    Lyssna på Jaded nu.
  • Schnaa
    Zarch skrev 2015-05-14 15:31:45 följande:
    Buuuu, varför då? Varje dag också, kan ni som gillar leggings köpa några Dr Denims istället? Lika sköna, mycket snyggare.
    Man kan väl variera?
Svar på tråden Varför har ni tjejer leggings?