Varför har ni tjejer leggings?
Att ha leggings som byxor är inte vidare sexigt, snarare rätt så fult. Känns dessutom som att leggings tid för att dö ut var år 2007.
Att ha leggings som byxor är inte vidare sexigt, snarare rätt så fult. Känns dessutom som att leggings tid för att dö ut var år 2007.
Om leggings dör ut tänker jag börja använda foppatofflor i ren protest!
NEJJJ, så skulle du ju inte svara! Nu måste jag ju erkänna att det var ett tomt hot ju.
Aldrrrrrrrrrrrig att jag bränner mina leggings, men lugn, under kjol och klänning har jag helst något annat.
Nä. Leggings måste man ha under nåt som hänger över. Sjukt fult när folk använder leggings istället för byxor och exponerar hela arslet och hugget.
Du tänker så?
Ptja, varför inte..
Givetvis har jag en lång stickad tunika/tröja över mina tights.
Jajajajajajajjajajajajaja... modell fplodell... ska man hålla på och tänka så är det ju osynlighetsmantel som gäller!
Slår hur som helst vad om en femma att du föredrar leggings framför mina försommarvita ben. Allt är relativt.
Jag hoppas du har solglasögon på
Jag är snart 40 år och bär leggings varje dag.
Deras tajts är ju leggings. Same, same...
Man kan väl variera?
Strumpbyxor är ju mycket tunnare.
Sådana leggings som på bilden använder jag jämt iaf...
Fast det är ju jättevanligt att springa runt i löparbrallor, träningstajts även om man inte är på gymet. Ser unga tjejer i det varenda dag. Så ser man inte skillnad på det och tajts som finare plagg så tycker man nog att det fortfarande är lika vanligt som 2007. Jag tar mig hemifrån till gymet i tajts och träningslinne. Men skulle aldrig dra på mig ett par bomullstajts och en tunika och tro att jag är fin.
Alltså man ser många ute i nåt svart tajt runt benen. För en oinvigd ser det likadant ut, ser man dessutom en rumpa är det ännu troligare att det är träningskläder ts menar..