• Dani84KR

6 missfall...

Hej.

Efter 6 missfall på 2,5 år, är jag påväg att påbörja en utredning. Men väntetiden är lång och jag är sååå trött och deppad. 

Jag känner inget hopp för något positivt resultat. 

Vad kan vara felet, är det någon som varigt i liknande sitts och har en positiv historia att dela med sig?
    Har någon genomgått en missfalls utredning, vad händer under den?

Kram på er 

• Svar på tråden 6 missfall...
  • Dani84KR
    Cowgirl skrev 2015-05-11 22:22:38 följande:

Kontakta Lennart Blomqvist på Älvsborgs sjukhus i Borås. Han tar emot patienter från hela landet och framför allt så engagerar han sig!

Mitt fjärde missfall är på g (eller vad man ska säga, jag är gravid enligt test men det finns inget levande i livmodern...). En bekant fick efter två helt normala graviditeter fem missfall i rad innan hon lyckades behålla sin lilla dotter. Så det behöver absolut inte vara kört, det vet jag, men visst är det tungt att hela tiden hoppas för att snart bli besviken igen Rynkar på näsan

TACK,
  • Dani84KR

hej.

Väntar fortfarande på kallelse från sjukhuset.

men i morse kom de ett positivt ägglossnings test ... första sedan senaste missfallet.

ska man skydda sig eller köra på? tänk om detta ägg e det ägget! 
    det är så svårt att veta vad man ska göra.

kram

• Dani84KR

nu väntar vi bara... 

en liten del av mig hoppas de blir något och en liten del tänker negativt och om det blir så kommer det säkert sluta i MF igen, bäst o vänta till utredningen.

Men om det skulle bli något.

trombyl och progesteron 

Hur fick ni era läkare att skriva ut det?
    Läser om många som det har hjälpt, så vem vet det kanske hjälper mig.

tack

• Dani84KR

Hallo
    Verkar inte bli något men blev nyfiken efter att gubben påpekade att brösten ser större ut.
    Jag tycker testet ser negativt ut

En del av mig är ju glad för jag vill gå på utredningen och hitta vad som är fel på mig så vi kan få en bebis.
    En del av mig blir alltid ledsen av negativa test.
    Ja ja semester tider slappna av lite försöka tänka på oss lite.

Trevlig sommar till er alla

• Dani84KR

Jippi!
    Då var det dax äntligen fick jag tid, känns skönt att veta att vi är påväg att något händer.
    31 augusti hos dr. Milan Milenkovic
    hoppas att de inte är något jätte svårt och jobbigt så vi kan få starta våran familj <3 

Svar på tråden 6 missfall...