Syskonförsök med pergotime
Ingen mens, inget plus :(
Ingen mens, inget plus :(
Tyst här i tråden nu...
Hur går det för er andra?
Här är det en cykel utan pergo pga semesterstängt. Cd 12 idag men inga känningar om att äl skulle vara på gång så känner mig inte allt för hoppfull att det ska hända något av sig själv nu.
Gyn ringde tidigare så nu har jag börjat äta primolut igen. :)
Är på dag 20 nu och äntligen börjar strecket synas mer än vara lite svagt :)
ursäkta min franska, men hur f#n lägger man till bilder här?? Går ej lägga till från telefonen för mig :(((
Verkar som att det kanske kan fungera med appen iaf för har en kamerasymbol nere i vänster hörn och klickar jag på den kan jag välja en bild i mobilen.
Cd 15 för mig och jag har haft en del molande värk på höger sida de senaste dagarna så hoppas att det är äl på gång trots allt utan pergon. Hade rejält ont en stund i morse och sen släppte det nästan helt så kanske kanske att ägget släppte då. Får se om tempen stiger något här nu och visar på att äl inträffat. Håller tummarna...
Åh hoppas!!
Ja segt att börja om på ny kula men det är ju ändå bara andra försöket för oss! ;)
Hej
Får man hoppa in här?
Har en dotter som är drygt ett som blev till med pergotime efter upprepade mf, utredning och sedan ett års försök utan att det blev nåt. Sen fick vi prova pergotime trots egen fungerande äl men som skulle få en extra lite skjuts av pergo och sen blev hon till efter några kurer.
Nu är det dags för syskonförsök och det tog sig på en gång, till vår stora förvåning, men slutade än en gång i mf. Idag ska vi på återbesök hos gyn och få bland annat pergotime utskrivet! Är på cykeldag tre idag i första mensen efter mf så hoppas verkligen på att då starta redan den här cykeln!
Tror jag startade på dag fem förra gången men kommer inte riktigt ihåg :)
Vilken dag börjar ni andra på och varför just den dagen i cykel? Vad blir skillnaden?
Cd 20 idag men ingen tempökning än som visar på äl. Däremot tog jag ett äl-test igår då jag kände mig så konstig och hade ont i magen. Det var positivt! Så nu borde det bli äl inom närmsta dagarna. Ömma bröstvårtor och lite smått illamående också vilket jag var förra månaden vid äl också. Vill helst inte ha byxor som sitter åt heller för är så öm och svullen.
Så kanske inte är en bortkastad cykel ändå trots ingen pergo.
Mensen kom precis. Hur ska jag räkna..? Dag 1 i morgon väl? Eftersom den kom så sent?
Laddad på ett plus denna månad! ;)