Syskonförsök med pergotime
Törs man hoppas? Fick nyss pos på 2 stickor! Vet ej hur man får upp bilden bara
Törs man hoppas? Fick nyss pos på 2 stickor! Vet ej hur man får upp bilden bara
Jag törs nog tro det :)
Hoppas pyret får stanna!
Åh vad spännande! Håller alla tummar här.
Om du använder mobilappen så har du iaf i iphone en blå kamera längst ner till vänster när du har rutan där du skriver inlägg öppet. Ligger bredvid skicka knappen. Klickar man där kan man lägga till bilder från sitt album.
hur länge får man äta pergotime? Jag har ju knaprat 1 år snart. :( inne på typ 8 - 9 kuren i rad nu..
finns det någon maxlängd man får äta? ska ge allt på denna kur och hoppas det tar sig, har ju iallafall fått ägglossning 2 kurer på rad.
Pratade med en sköterska. och tydligen har min gynläkare gått i pension.. och nu har landstingen börjat samarbeta så vi blir slussade vidare till en annan klinik. Och de hjälper inte till med pergotime om man redan har ett barn. Så hon jag pratade med tyckte jag skulle genomföra denna kur som redan är påbörjad. men blir det inget så är det nog ivf som är nästa grej.
Och det här med ivf är vi lite kluvna till. Vi är ju superglad att vi har en son och såklart vill vi ha ett syskon. Men när vägen känns så lång och många procedurer så känner vi att vi kanske inte tar ivf..
måste man acceptera att man inte kan få fler barn? :(
känns hopplöst.
Men en läkare från den nya kliniken ska ringa mig inom de närmsta veckorna. och ger inte denna kur något graviditet så tar i en paus över sommaren och sen får vi se..
ge mig lite hopp brudar!!
Ok.
Tog ett till test nu innan jag la mig. Också starkt men lite svagare och strecket kom inte lika fort som det innan.. Så kanske att ägglossning var idag då!
Var på vul idag och fick till min stora lycka se bönan och ett tickande hjärta! <3
Men åh vad roligt! Hur långt är du gången? :)
Hoppas på ett fint plus jag med om ca 1 v. Har åkt på en helsikes förkylning.
Ja starkare var det! Fortfarande svagt men det syns :D
Ja hoppas!!!
Tack! Men ropar inte hej än! Nästan så man är inställd och gruvar sig för missfall igen! Typ att det är för bra för att vara sant. Men vi håller tummarna att testen blir starkare och att vi får bli 2 barnsföräldrar i mars!
Lycka kan vända fort! :(
Har mensvärk och det har kommit lite blod :( när fan ska det bli min tur egentligen? Jag ger upp nu tror jag! Blir så ledsen :'(
Tänkte bara jag skulle uppdatera här att den 17 aug föddes vår andra dotter.
Hej!
Fick barn med hjälp av Puregon men nu vill inte landstinget inte hjälpa oss eftersom vi redan har ett barn. Hur kan ni andra få hjälp när ni redan har barn? Jag behöver ju inte ens ivf...
Bor i Dalarna om det är nån annan därifrån?