Syskonförsök med pergotime
Har mensen kommit? Jag vet inget om de tabletterna.
Hoppas att november är vår månad.
Jag vi får verkligen hoppas november blir en bra månad för oss alla.
Igår kom mensen äntligen så på lördag blir det pergostart. Vul inbokat till 16/11. Äntligen känns det som det hände något igen.
Hur går det för dig Novembersmile?
Tisdag kväll kom mensen.räknar från igår (onsdag)
Ska ringa gyn i morgon då jag inte haft möjlighet att ringa! Börjar med Pergo på söndag! Så vi ligger lika i stort sett :) hur många tabletter ska du ta? Jag vet inte än men troligen trippel som sist !
2 av 5 tabletter med pergo tagna nu. Känns som en evighet till nästa måndag då det är dags för vul. Vill att tiden ska gå fort tills dess så det snart blir äl.
Hej tjejer! Minns er sen innan :)
Jag har en son född aug-13 och nu är jag på 4:e pergokuren.. Cd 4 (dag 2 med Pergo) hoppas så innerligt!
Dags för vul i eftermiddag på cd 14. Ska bli spännande och se vad det visar. Molar och värker i äggstockarna så något verkar vara på gång iaf. Äl får dock gärna vänta några dagar som den brukar då både jag och sambon åkt på förkylning så sexlusten är inte på topp. Men vi får väl se till och få till det ändån.
En fin äggblåsa på 16-17 mm så bör bli äl om några dagar så läkaren trodde det kunde stämma bra med runt cd 20 igen.
Så nu är det bara att vänta och försöka orka köra på med sex varannan dag trots våra kraftiga förkylningar.
Jippi! Glad gubbe på äl-testet nu på morgonen. Så ikväll vet jag vad vi ska göra....
Novembersmile: Håller tummarna för dig idag! Ja nu ska det bli barn!
Vad roligt för dig :)
Här visade inget på att äl varit eller är på g. :(
Fan!
Är detta positivt? (ägglossningstest)