Inlägg från: linnsanbelle |Visa alla inlägg
  • linnsanbelle

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Vissa kan känna ett hugg i livmodern och/eller få en liten blödning när ägget fäster vilket kan ske runt ÄL+7 så det är det allra första symptomet sen några dagar efter det kan det väl tänkas att andra symptom kommer

Elyssa81 skrev 2015-05-22 08:20:34 följande:

Hur tidigt kan man känna symtom från graviditeten?

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • linnsanbelle

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho

Marie14 skrev 2015-05-22 13:18:44 följande:

Hoppar in här - 

tog ÄLtest igår - ganska starkt men inte lika starkt som andra strecket.

Mycket ÄLvärk idag - massa flytningar idag. så tog jag ett test nu precis - svagare test?

Vad kan det bero på? Har ÄL redan varit? Eller är den idag?

Fattar inget.

Har BIM typ 7-8 juni.

• linnsanbelle

Åh det kommer säkert gå jättebra den här gången <3

Låter definitivt som ägglossning

Marie14 skrev 2015-05-22 13:26:52 följande:

Haha - jo ,letade fram testet nu från igår. Jag glömde av det igår så det var starkt men inte lika starkt. Förmodligen så var det jättestarkt men så missade jag det.

Har sega , trådiga, mjölkiga flytningar (ursäkta infon) , molvärk och ömma bröstvårtor.

Perfekt är att vi hade sex igår morse:)

Hade missfall för en månad sedan så jag längtar tills allting är igång som det ska.

• linnsanbelle

Haha! Absolut inte, jag tänkte mest på låttexten "hero" där mannen kan känna sig som hjälten om 2 veckor när plusset kommer ) fattaru la'

Symetrical skrev 2015-05-22 14:48:32 följande:

Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??

• linnsanbelle

Öööhh.. Fick precis en pytteblödning.. Men ingen mensvärk eller ngt. Ser ut som en nidis (om man googlar bland alla äckliga bilder) men känns som om det är försent för det?? ÄL+11 idag...

Så himla konstigt för jag tyckte verkligen det såg ut som om ngt jag inte haft förut. Det såg liksom inte ut som mens för de var mer "flytning med blod". Himla konstigt.

Det är säkert mens-spök dock!

• linnsanbelle
    Symetrical skrev 2015-05-22 20:52:21 följande:
    Låter lovande, raring! Ägget kan absolut fästa på typ äl+10, så det kanske gjorde det igår och så nu dagen efter kom det ut lite blod..!? Håller tummarna så de håller på att bli blå för dig!
    Åh jag hoppas verkligen, va så deppig i förmiddags!
    Ja så kan det vara, sen är jag osäker på exakt när jag hade äl också... så kan vara på +10 idag
    Jag gjorde nyss en segerdans hemma, hehhe, fast de kan ju gott o väl vara mensen som gör ett tidigt besök.
  • linnsanbelle
    mikamon skrev 2015-05-22 21:03:54 följande:
    Hoppas på en nidis! Jag fick sparsam blödning bara nån dag innan jag plussade i dec.
    åh jag hoppas också.. <3
    jag testade ju negativt imorse så OM det är något så plussar jag nog inte förrän om några dagar..
  • linnsanbelle

Ingen mer blödning. Några timmar av mensvärk efter den lilla nid(?)blödningen igår.

Som ju är normalt vid både graviditet o mens ;) haha

soofa skrev 2015-05-23 22:35:55 följande:

Hur har det gått?!

• linnsanbelle

Hahaha!

Nä de e nog alldeles för tidigt för det tror jag..

Ja tänkte nog inte testa förrän på tisdag, bim-dagen, men de kändes så onödigt för OM de e negativt så har ja slösat ett test när mensen kommer samma dag

Så kanske onsdag..?

Symetrical skrev 2015-05-24 07:23:09 följande:

Åh, så spännande! Håller på att spricka av nyfikenhet här hemma! När tänker du testa? Va? När? Nu? Idag? Kööööör!

• linnsanbelle

Inget är så starkt som det ska vara vid ägglossning. Dock tycker jag inte du ska stirra dig blind på testerna, de funkar exempelvis inte på mig. Jag har kastat dom åt fanders

Men det betyder ju inte att jag inte haft ägglossning..

halo83 skrev 2015-05-24 09:57:40 följande:

Här kanske ..

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni